hallo, ik weet niet goed waar te zetten dit topic maar kan je zo een antennetje van een bmw 3 of 5 reeks op een 1reeks (hatch) zetten? want daar staat nu zo een lange antenne op..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
antenne bmw 3reeks->1reeks
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jones Bekijk Berichtenhallo, ik weet niet goed waar te zetten dit topic maar kan je zo een antennetje van een bmw 3 of 5 reeks op een 1reeks (hatch) zetten? want daar staat nu zo een lange antenne op..
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAuto 5 heb je zo van die kleine antennetetjes, en als er geen zwarte zijn kan je gemakkelijk die spuiten met een spuitbus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jones Bekijk Berichtenin auto 5 heb je van die antenne die ze op een 3reeks zetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenAuto 5 heb je zo van die kleine antennetetjes, en als er geen zwarte zijn kan je gemakkelijk die spuiten met een spuitbus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jones Bekijk Berichtenja oke ma ik zoek wel degelijk een antenne die ze op een 3reeks zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenIk ben niet mee zeker?
Ik bedoelde dat dit niet op de goede plaats staat bij 'mijn auto'sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIk bedoelde dat dit niet op de goede plaats staat bij 'mijn auto'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenge bedoeld zo ne shark fin zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenZo een dik toestandje da is meegespoten?
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenge bedoeld zo ne shark fin zeker ?
Oorspronkelijk geplaatst door jones Bekijk Berichtenja! idd toch iemand die het begrijpt:p
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
misschien is dit iets voor u?
ik weet ni direct of dit model vergelijkbaar is met de OEM shark fin
en de kleur zou ook moeten kloppenAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichtenmisschien is dit iets voor u?
ik weet ni direct of dit model vergelijkbaar is met de OEM shark fin
en de kleur zou ook moeten kloppen
thx voor u antwoord
Comment
Comment