Mededeling

Collapse
No announcement yet.

K&N Luchterfilter op Peugeot307cc

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

hopelijk voor u heeft hij in die twee jaar ook daadwerkelijk leren lassen en plooien. En is zijn kwaliteit inox eens geupgrate.

opmerking: hoe kan men attesten met E-keur geven als men gebruik maakt van universele dempers? hoe past hij dan het pvg nummer en dergelijke in?

Comment

weet ik ook niet , maar je krijgt er een E-attest bij .

mja op 2 jaar zou dat moeten kunnen toch , derbij anders zou hij al zo veel klachten hebben gehad dat die gestopt zou moeten zijn volgens mij.

grz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonari Bekijk Berichten
        weet ik ook niet , maar je krijgt er een E-attest bij .

mja op 2 jaar zou dat moeten kunnen toch , derbij anders zou hij al zo veel klachten hebben gehad dat die gestopt zou moeten zijn volgens mij.

grz
        al eens gezien uit welk winkeltje dat hij komt en vergelijk dat eens met het bedrijf dat hij nu heeft??
        das een ferme vooruitgang
        -of rijke familie
        -of grote lening
        -of teveel volk dat daar een lawaaipijp koopt
        en pas op, er rijden er veel rond met een skytune, dus het zou kunnen. maar of ze er ooit een tweede zouden aanschaffen...

Comment

zoals ik al zei: ze zijn hard gebeterd in kwaliteit. Als vroeger zelfs hun inox eindpotten roestten, heb je dit nu toch niet meer.
          En het lawaai dat je pot maakt kan je gewoon zelf kiezen daar.
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            zoals ik al zei: ze zijn hard gebeterd in kwaliteit. Als vroeger zelfs hun inox eindpotten roestten, heb je dit nu toch niet meer.
            En het lawaai dat je pot maakt kan je gewoon zelf kiezen daar.
            Bwa ik ga het er op wagen denk ik !

ik wacht nog wel ff af voor mijn uitlaatlijn... eerst de verlaging en de k&n kit laten plaatsen.

Ik hoor al een tijdje niets meer van die tuner... zou toch moeten binnen komen die kit volgende week normaal .

ik wacht met spanning af :p

grz

Sonari

Comment

Hey ,

De kit van K&N is eindelijk binnen en de veren ook.

Normaal ga ik dinsdag om bijde de monteren !

Ik hou jullie op de hoogte

groetjes

Sonari

Comment

Kameraad van mij heeft een Skytune pijp op zijn civic en is hier heel tevreden van.
                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                  Kameraad van mij heeft een Skytune pijp op zijn civic en is hier heel tevreden van.
                  yep ik rij ook naar maldegem voor mijn volledige uitlaatlijn... Skytune is vrij goed en dat is de enigste oplossing voor mijn wagen..

Er is een nieuwe treath aangemaakt voor verdere besprekingen van mijn K&N luchtfilter

grz Sonari

Comment

Working...
                  X