Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Flitspalen icm Comand APS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Flitspalen icm Comand APS

Heeft iemand hier een oplossing om flitspalen te integreren in de Mercedes Comand APS navigatie?

zolang merc. zelf niet met een flitspalencd afkomt kun je het vergeten
    je kan altijd een bertbert aan je voorruit hangen

Comment

Ik ben een totale leek in dit soort dingen, maar is het niet mogelijk dat iemand die een andere dvd maakt die flitspalen wel integreerd?

In het topic verkeer en wetgeving staat iets over flitspaal verklikkers via gps.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Morning glory Bekijk Berichten
        Ik ben een totale leek in dit soort dingen, maar is het niet mogelijk dat iemand die een andere dvd maakt die flitspalen wel integreerd?

In het topic verkeer en wetgeving staat iets over flitspaal verklikkers via gps.
        denk niet dat je eender welke garmin of tomtom dvd in die command kunt rammen
        allé, erin rammen wel, maar veel zal het niet doen. das allemaal gecodeerd e.d. moet echt specifiek van MB komen

Comment

daarom dat Benz een cruise-controle MET snelheidsbegrenzer aanbiedt

zeker hier in de buurt met overijverige flitsbrigade en full-50km/u in overijse/hoeilaart = olé olé
          ons secretaresse 2weken geleden nog: 56, gecorr. 51km/u = 50euro boete
          proficiat zulle

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            daarom dat Benz een cruise-controle MET snelheidsbegrenzer aanbiedt
            Schandalig dat dit nog een optie is op een auto van > 40k maar dit geheel terzijde.

Dit blijft natuurlijk het grote nadeel van ingebouwde gpssystemen: geen flitspalen, geen stemmen die je zelf kunt inspreken,... En zo'n tomtom is prachtig qua techniek maar vind ik echt niet staan als er al een standaard gps in zit

Comment

Ok, jongens bedankt voor jullie reactie.

Het is dan vrees ik niet anders.

Comment

Working...
              X