Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 US Koplampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 US Koplampen

Een goedeavond gewenst!

Ik zou graag de US koplampen willen van de Audi A6 Avant C5. Heb al gekeken op Ebay maar echter zonder succes! Is er geen betere manier om erachter te komen dan ebay?
    En zal dit problemen geven bij de keuring?

je wil dat die standlichten (oranje) blijven meebranden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
      je wil dat die standlichten (oranje) blijven meebranden ?
      Ja maar de US koplampen hebben die reflector aan de buitenkant zitten. Vind ik wel netjes.

Indien dit niet gaat, bestel ik me wel allroad koplampen, die hebben een zwarte binnenbehuizing!

Comment

standlichten laten meebranden moet je doen via de ECM.
        zat overtijd iemand op netlog die dat deed.

die koplampen van de US, weet wel dat je met die koplampen niet door de keuirng kunt als ze het typische amerikaanse lichtbeeld geven.

Comment

En hoe kan ik dan de pinkers laten meebranden? De garage?

Iemand een gedacht hoeveel Audi Allroad koplampen zouden kosten voor mijn model (C5)

Comment

kun je via de computer erin programmeren, is waarschijnlijk een flag da ge moet zeten ofzo in het programma.

Comment

Voor een A6 C5 is het inschakelen via de computer niet mogelijk, De Amerikaanse koplampen hebben hier een voorziening voor maar dit wordt niet aangestuurd via de computer. Als ik je een goede raad mag geven; plaats er pinkermodules tussen. Deze kan je voor de keuring gewoon loskoppelen dmv meegeleverde connectoren en dan moet je niet elke keer gaan rondrijden om deze uit te zetten.

Ik rij hier zelf ook mee rond en overlaatst ook mee naar de keuring geweest (louter om te testen), en heb hier geen opmerking over gekregen.

De moduleset met inbouwhandleiding en montageset kost €30. Deze kunnen eventueel ook ingebouwd worden maar dan komt er €20 bij.
              Last edited by r013; 08/05/2009, 17:37.
              Banden/velgen Ackermans
              US standlichten

Comment

Zit geen E-keur op die lampen.

We hebben zo een Amerikaanse A4 op de garage gehad en die moest omgezet worden om hier te kunnen ingeschreven worden. De keuring was het probleem, waaronder onder andere de lampen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten
                  Zit geen E-keur op die lampen.

We hebben zo een Amerikaanse A4 op de garage gehad en die moest omgezet worden om hier te kunnen ingeschreven worden. De keuring was het probleem, waaronder onder andere de lampen
                  En is da gewoon louter omdat de pinker meebrand of is da door een andere lichtopbrengst? kweet daar ni echt veel van..

Comment

een maat van mij zijn vader heeft een amerikaanse a6, met us koplampen en achterlichten gewoon bij cardoen gekocht

ik snap er ook niets van dat die daar mee wegkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
                      En is da gewoon louter omdat de pinker meebrand of is da door een andere lichtopbrengst? kweet daar ni echt veel van..
                      e-keurmerk, protectie van de autoindustrie, amerikaanse lichten zullen niet beter of slechter zijn
                      kwestie dat het geld kost om de wagens uit de us in te voeren, waar de prijzen een pak lager liggen

Comment

het beeld van een amerikaanse koplamp is soms anders.

Comment

Working...
                        X