Mededeling

Collapse
No announcement yet.

citroen C3 1.4 HDI 69pk chiptuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• citroen C3 1.4 HDI 69pk chiptuning

hey mannen ik had is vraagje, heeft er iemand ervaring met het chiptunen van een C3 1.4 HDI 69 PK
    ik ga hem wss volgende week chiptunen maar ik twijfel nog een klein beetje of het echt wel de moeite is...
    heeft iemand dit al gedaan met dit soort auto? indien ja kan iemand mij dan zeggen hoeveel pk er ongeveer bijkomt en hoeveel verschil er is in topsnelheid?
    dank u alvast
    greetz

+- 90pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
      +- 90pk
      idd hier een tabel van heinz

Comment

ja ok maar heeft iemand dit al gedaan?
        ik zou graag weten hoeveel topsnelheid erbij komt en hoeveel seconden je bijvoorbeeld sneller trekt van 0 tot 100...

Comment

topsnelheid afhankelijk van hoe hoog je in toeren rijdt op je topsnelheid nu, als je power genoeg hebt in hoogste versnelling om tot tegen de toerenbegrenzer te gaan komt er nix bij...

het vermogen zal wel serieus merkbaar zijn (25pk zal je wel een hoop meer voelen tov 68 pk dan tov 150pk bvb)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Magic_Mike Bekijk Berichten
            hey mannen ik had is vraagje, heeft er iemand ervaring met het chiptunen van een C3 1.4 HDI 69 PK
            ik ga hem wss volgende week chiptunen maar ik twijfel nog een klein beetje of het echt wel de moeite is...
            heeft iemand dit al gedaan met dit soort auto? indien ja kan iemand mij dan zeggen hoeveel pk er ongeveer bijkomt en hoeveel verschil er is in topsnelheid?
            dank u alvast
            greetz
            Yooo
            heb je het nu gedaan bij je C3?
            heeft het veel geholpen?
            mijn C2 heeft nu al een turbo van de 16HDI en kzou hem nog laten chiptunen...
            Kzou gewoon willen weten of het de moeite is om dit te doen
            Greetz

Comment

Working...
            X