Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bluetooth autoradio Lidl

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bluetooth autoradio Lidl

Bij Lidl staat er binnenkort een bluetooth autoradio in reclame.

Ze hebben deze al eens verkocht voor 109 euro en verkopen heb nu terug voor maar 60 euro!

Ik zou er misschien 1 willen kopen maar weet niet dat het een goede koop gaat zijn.
    Dus wie weet meer?

Ik zou toch voor iets anders gaan. Mijn zus had er toen ook 1tjevan de lidl gekocht en na 2weken ging de bluetooth niet meer, en de CD zat vast.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

De Lidl is voor veel zaken niet slecht maar zo'n radio zou ik daar toch niet kopen noch veel andere elektronica die ze verkopen.

Comment

spaar nog wa voort voor iet deftig.

denk da ge meer brol in huis haalt dan wa anders....

Comment

Zaterdag staat er bij Aldi een bluetooth auto radio in reclame.

Medion (dus al beter dan dat Lidlmerk Silvercrest ofzo).

En garantie van Aldi is ook stukken beter dan die van Lidl.

3 jaar garantie.

€ 69,99.

4 x 22 W
          cd/mp3/wma-speler
          USB-poort
          AUX in voor het aansluiten van een mp3-speler
          geïntegreerde SD/MMC-kaartlezer
          (geheugenkaart niet inbegrepen) Bluetooth• 1.2 met ingebouwde microfoon om handenvrij
          te telefoneren met elke Bluetooth gsm Radio Data System
          afneembaar frontpaneel
          incl. afstandsbediening
          4 x 22 w is weinig, niet? Ik heb nu met mijn SOny 4 x 50 w.

Comment

4x22 is idd niet veel maar op zich geen probleem als je toch met de standaard boxen zit.
            Maar 4x22 watt heb ik wel nog niet veel gehoord, besparen ze dan op de versterker of zo die op de radio zit ?

Verder is Medion idd wel best goed..

Comment

Ik zou wat doorsparen. Voor 140€ heb je al een Sony of Kenwood met bluetooth. En dan heb je een deftig merk. 4x22w is echt belachelijk weinig en mijn kop eraf als die versterker niet door de knieen gaat als je hem half open zet
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

de boxkes van eberhard zijn 190d slikken ni veel meer als 22w

Comment

Het geclipte signaal van de interne amp van die radio, dat zoals Jochen beschrijft ongetwijfeld zal uitgestuurd worden zodra je volumes opzoekt die de huidige Sony wél met gemak kon leveren, zullen die boxkes dus niet overleven.
                  Ik vrees dat je met deze radio al vlug het gevoel gaat hebben van "Oei, 70 euro weggesmeten.". Als je je boxen al niet kapotspeelt door dingen van 't toestel te vragen wat 't gewoon niet kan leveren.
                  Life's too short. Not to. Live it.
                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

€70 is inderdaad ongelofelijk weinig voor een radio met die opties, ik heb de advertentie ook zien staan maar zoals reeds gezegd is die versterker ook ongelofelijk licht. Medion is wel een goed merk maar je kan zo'n radio onmogelijk controleren op de geluidskwaliteit voor je hem koopt, iets waar ik toch zeer veel belang aan hecht.

De advertentie was me opgevallen omdat ik onlangs nog een nieuwe autoradio heb gekocht. Het is een Alpine geworden van rond de €150. Die geeft 4X50 watt en dat is echt niet overbodig vind ik. Alpine geeft een ongelofelijk zuivere klank, ik ben dan ook zeer tevreden over die radio.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                      Ik zou wat doorsparen. Voor 140€ heb je al een Sony of Kenwood met bluetooth. En dan heb je een deftig merk. 4x22w is echt belachelijk weinig en mijn kop eraf als die versterker niet door de knieen gaat als je hem half open zet
                      Weet jij zoeentje die ook aux in en usb heeft?

Heb er namelijk ook al over gedacht. Die Medion heeft echt alles wat ik nodig heb.

-bluetooth
                      -aux in
                      -usb

Liefst van al zou ik een radio hebben die bovenstaande heeft + een eenvoudig oranje display en knoppen.
                      Als iemand me daarmee kan helpen
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Ik denk dat ik mij ook zo eentje ga aanschaffen 70 EURO is geen geld voor die opties en aangezien er in mijn 190d maar 2 luidsprekers steken ( blaupunkt ) heb ik niet veel nodig . Ik heb nog blaupunkts liggen maar weet geen plaats meer om ze in te bouwen en de kofferplank laat ik graag heel .

De radio heeft 3 jaar garantie dus als er iets kapot gaat gewoon terug binnensteken . Ik heb een PC gehad van medion en die werkt na bijna 9 jaar nog altijd . Ook handig is die remote-control zo kan ik hem van op mijn armsteun bedienen , als dat niet handig is :p .

Als er nog iemand inbouwmogelijkheden weet voor 2 luidsprekertjes van 13 cm in een 190d , graag tips ... en ja de kofferplank moet heel blijven , geen zaag en slijpwerk :p

GRTZ

Pieter
                        Last edited by ; 11/11/2009, 16:52. Reden: n

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          €70 is inderdaad ongelofelijk weinig voor een radio met die opties, ik heb de advertentie ook zien staan maar zoals reeds gezegd is die versterker ook ongelofelijk licht. Medion is wel een goed merk maar je kan zo'n radio onmogelijk controleren op de geluidskwaliteit voor je hem koopt, iets waar ik toch zeer veel belang aan hecht.

De advertentie was me opgevallen omdat ik onlangs nog een nieuwe autoradio heb gekocht. Het is een Alpine geworden van rond de €150. Die geeft 4X50 watt en dat is echt niet overbodig vind ik. Alpine geeft een ongelofelijk zuivere klank, ik ben dan ook zeer tevreden over die radio.

Alpine is echt TOP.. Beste aftermarket radio's die er te verkijgen zijn imho.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten

Heb er namelijk ook al over gedacht. Die Medion heeft echt alles wat ik nodig heb.

-bluetooth
                            -aux in
                            -usb

Liefst van al zou ik een radio hebben die bovenstaande heeft + een eenvoudig oranje display en knoppen.

Voor een radio van een deftig merk met ingebouwde Bleutooth zal je al snel behoorlijk betalen (reken maar snel +€200) Meestal maken ze gebruik van modules die je nog kan toevoegen aan je radio. Een oranje display en knoppen komt ook al niet zoveel voor, dan zal je waarschijnlijk een radio moeten nemen waarvan je de kleur van het display en de knoppen kan aanpassen en daar betaal je dan ook weer voor...

Ik heb mijn radio gekocht op Pixmania. Je kan daar misschien eens kijken of er iets tussen staat. Ze hebben daar zeer veel keuze en hun prijzen zijn bijna niet te kloppen: http://www.pixmania.be/be/nl/17567/x...criteresn.html

Comment

-bluetooth
                              -aux in
                              -usb

Ik weet dat er bij Pioneer 1 was/is waarvan je de achtergrond verlichting kan aanpassen. Dus ook oranje.

Ik dacht toch dat het Pioneer was, heb die bluetooth radio nog mee erin gezet. Morgen of andere keer eens kijken welk merk/type. Zal er dan ook foto van nemen.

Simpel display. Radio heeft moderne look, maar dat zal elke bluetooth radio wel zijn.

Prijs weet ik niet meer, ook eens vragen.

Comment

-bluetooth
                                -aux in
                                -usb

Die is wel al 160€... maar Kenwood is kwaliteit

Laatst idd ook een radio besteld voor iemand via Pixmania. Prijs was dik in orde.
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

-bluetooth
                                  -aux in
                                  -usb

Ik heb in de Lupo een Sony radio met USB, Bluetooth en Aux in. Het model weet ik niet vanbuiten, daar moet ik morgen ofzo eens voor kijken. De mijne heeft blauwe verlichting, maar bij het model hogerop kon je de verlichting traploos regelen zodat deze bij je interieur past. Dat model kostte dan wel iets boven de 200€, voor wat hoort wat uiteraard....

Comment

Wij hebben voor de vriendin ook een nieuwe radio gekocht.

Is een heel volledig toestel en is 1 v/d betere dat ik al horen spellen heb. Echt goed spul.

Wij hebben der 129€ voor betaald
                                    BMW 118D E87 M-pack

Comment

zelf houd ik het bij pioneer.
                                      alleen zonder Bluetooth, maar ach. het geeft geluid

Comment

Ze hebben vanaf volgende week weer eens een autoradio te koop bij de Lidl. Voor €59,99. Versterker van 4x40W, geen BT, AUX of USB... Ik kan me ook al een voorstelling maken van de geluidskwaliteit van zo'n onding.

Comment

Working...
                                        X