Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verlagen, maar comfort behouden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
    laten zakken zorgt altijd voor een lager rijcomfort imo, zeker op onze wegen.
    Ik kan u garanderen dat het bij de mijne zeker het geval niet is.

Comment

des te beter voor jou wil dit zeggen dat je vluchtheuvels, kasseiwegen enz aan dezelfde snelheid kan nemen zonder einde veerweg te zitten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichten
        des te beter voor jou wil dit zeggen dat je vluchtheuvels, kasseiwegen enz aan dezelfde snelheid kan nemen zonder einde veerweg te zitten?
        veerweg is het probleem niet. Grondspeling is het probleem.

Comment

bij mij is veerweg het probleem , 't spel is 2" voor en 4" achter verlaagd. Zit
          nog ruim boven de 10 cm grondspeling maar veerweg nada. Maar daar wordt aan gewerkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
            Edit/ Zit een stomme fout in m'n titel, iemand die het kan aanpassen? Stoor me eraan :p

Hoi

Ik ben dus van plan om mijn auto te verlagen dmv veren OF schroefset. Het belangrijkste voor mij is dat mn vegligging beter wordt, maar dat het ook vooral comfortabel blijft! De auto gaat ook niet plat ofzo, ik denk max. 45-50mm, zodat de kasten wat gevuld zijn.

De vraag is alleen, schroefset of veren? En welk merke/type?

Alvast bedankt
            mijn scirocco is nu verlaagd zo laag als j bijna kan met veren nog een goeie 6 cm van de grond met de carter is met weitec gedaan ech content van alln loopt hij een pak harder

Comment

Working...
            X