Ik heb vandaag in een zotte bui mijn een Polo 6N gekocht. tbakske is van een maat van mij tis een 1.4 met 206000km en wat ooit een soort oranje kleur moet geweest zijn (gans verschenen) Hij is onlangs gekeurd en technisch zijn er niet echt problemen aan. Tis eigenlijk maar een fun autoke en heeft maar 250 euri gekost.
Nu was mijn vraag, wat zouden jullie er mee doen om wat optisch onder handen te nemen. Ik had al zitten denken om hem (zelf met spuitbus ) matzwart te spuiten. Is dat te doen? hoe begin ik daar best aan. tmoet niet perfect zijn he. Ik hou nogal van de ratlook
verder had ik ook gedacht aan en vmax schroefkitje en misschien een schoon stel stalen jantes (eventueel die die er op liggen eens polijsten ofzo)
als iemand nog tips heeft of informatie, smijt het hier maar op
groeten !
Nu was mijn vraag, wat zouden jullie er mee doen om wat optisch onder handen te nemen. Ik had al zitten denken om hem (zelf met spuitbus ) matzwart te spuiten. Is dat te doen? hoe begin ik daar best aan. tmoet niet perfect zijn he. Ik hou nogal van de ratlook
verder had ik ook gedacht aan en vmax schroefkitje en misschien een schoon stel stalen jantes (eventueel die die er op liggen eens polijsten ofzo)
als iemand nog tips heeft of informatie, smijt het hier maar op
groeten !
Comment