Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Polo 6N : voorstellen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Polo 6N : voorstellen ?

Ik heb vandaag in een zotte bui mijn een Polo 6N gekocht. tbakske is van een maat van mij tis een 1.4 met 206000km en wat ooit een soort oranje kleur moet geweest zijn (gans verschenen) Hij is onlangs gekeurd en technisch zijn er niet echt problemen aan. Tis eigenlijk maar een fun autoke en heeft maar 250 euri gekost.

Nu was mijn vraag, wat zouden jullie er mee doen om wat optisch onder handen te nemen. Ik had al zitten denken om hem (zelf met spuitbus ) matzwart te spuiten. Is dat te doen? hoe begin ik daar best aan. tmoet niet perfect zijn he. Ik hou nogal van de ratlook

verder had ik ook gedacht aan en vmax schroefkitje en misschien een schoon stel stalen jantes (eventueel die die er op liggen eens polijsten ofzo)

als iemand nog tips heeft of informatie, smijt het hier maar op

groeten !

gewoon afschuren zodat het oranje mat wordt, verbrede stalen velgen eronder (klein maatje) en plat leggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
      gewoon afschuren zodat het oranje mat wordt, verbrede stalen velgen eronder (klein maatje) en plat leggen
      ²²²²²
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

gij ziet waar ik naartoe wil!

ik denk dat ik hem ga schilderen met de rol. voor te verlagen ben ik aant kijken voor een tweedehands schroefkit. moest iemand iets hebben ... of zou ik gewoon andere veren steken (kwestie van de kosten wat te drukken)

ook zoek ik banden in deftige staat en die stalen velgen zijn ook welkom :-)

volgende week begin ik er normaal aan, kzal dan wel een paar foto's posten

Comment

post al ns ne foto van die afgeschenen peche!!

Comment

je moet cleaned in't oog houden of tunedbelgium. vind je heel vaak schroefkits en verbreed staal voor uw type
            veren kan je natuurlijk ook steken maar als je écht plat wil gaan (en dat is uw keuze ) vrees ik dat je niet laag genoeg kunt gaan. Je dempers gaan ook meer afzien als je lager dan 4cm gaat met enkel veren.

Comment

normaal kan ik deze middag een foto trekken. mijne maat rijdt er nog mee, volgende week wordt zijn nieuwe geleverd (Fiat Bravo Sport, schoon bakske) tis echt gelijk ge zegt een afgeschenen pêche :-)

khad al een set veren gezien -2.5 cmdan ga ik nog niet echt het verschil zien wellicht. tmag lager :-) maar moet wel nog over drempels kunnen e.

ben ook op zoek naar een porte-bagage, zo een oud geval met spijlen.

eventueel ballonbanden steken op 13 inchers ?

Comment

beste oplossing voor zo een auto,

verlaging moet eerder -8 cm zijn ofzo

Comment

ok der staan 175-65-13 banden onder met 13 inch staal, waar kan ik goedkoopst nieuwe banden laten steken ? gemonteerd en gebalanceerd ? is het ook mogelijk om op die jantes wat bredere banden te monteren ? kzou mss vanachter spacers steken en als hij daarbij nog eens plat zal liggen, zullen die banden wellicht niet veel breder mogen zijn zeker...

Comment

Eerst uw velgen laten verbreden tot 7 à 8 inch breed, dan kijken voor een getrokken band.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Eerst uw velgen laten verbreden tot 7 à 8 inch breed, dan kijken voor een getrokken band.
                      kost wel redelijk wat geld om velgen deftig te verbreden...beter zoek je gewoon andere op kapaza ofzo die al breed zijn

Comment

nice !
                        i like

gewoon mat zetten met p320machine. en met de rol in e mat kleurke rollen.
                        mat zwart zie je al te veel. dus zou k voor één bruine tint gaan. één mat beige ofzo primer look fzo.

plat op e goedkoop schroefkit.
                        en één 14er onders teken ofz met getrokken banden.

Comment

wat ik zou doen

lak afschuren, en zuur opstrooien
                          buitenkant dus een mooi roestkleur laten geven, dan platleggen op stalen velgen met white whals op
                          een rat van maken dus

Comment

Comment

Working...
                            X