Ik zou graag tweedehands een Honde Civic kopen (het nieuwe model, 2006). Ik vind echter nergens een civic met navigtie occasie. Ik zal dus waarschijnlijk een navigatie achteraf moeten inbouwen. Bij de garage bij Honda kan ik dit laten doen voor 3000 euro. Dat is natuurlijk redelijk duur en ik vroeg me af of er ook andere bedrijven zijn die dit ook kunnen? Misschien dat jullie me wat sites kunnen geven? Ik zou liefst een Navigatie gecombineerd met entertainment systeem hebben (DVD). 2000 euro voor de hardware + installatie zou'k er nog voor over hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Honda civic navigatie inbouwen?
Collapse
X
-
Ik weet niet van waar je bent maar acs telecom in Heist op den Berg bouwt zo'n dingen in.
linkje: http://www.acs-online.be/acstelecom.htm
-
thanks for the tip, ik heb hen een mailtje gestuurd met de vraag. Ook ARC heb ik al gemaild. Ik vind het wel ongelofelijk hoe moeilijk het is om bedrijven te vinden die dit doen. Kheb al uren zitten googlen naar mensen die dit doen om een idee te krijgen van wat de kost zou zijn voor de hardware+installatie voor mijn type wagen, maar nergens te vinden ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DennisClaes Bekijk Berichtenthanks for the tip, ik heb hen een mailtje gestuurd met de vraag. Ook ARC heb ik al gemaild. Ik vind het wel ongelofelijk hoe moeilijk het is om bedrijven te vinden die dit doen. Kheb al uren zitten googlen naar mensen die dit doen om een idee te krijgen van wat de kost zou zijn voor de hardware+installatie voor mijn type wagen, maar nergens te vinden ...
Ik weet wel dat Honda aftermarket gps van Garmin kan inbouwen maar dat is dan bevestiging op het dashboard en dan heb je nog steeds geen multimediamogelijkheid.
Comment
-
Ik vrees dat je gelijk hebt. Ik heb dus tegelijk ook al direct gevraagd om de kostprijs om een extern scherm en DVD-speler te installeren (dus gewoon op het dashboard en in het handschoenenkaske ofzo. Ik heb zowieso nog een externe TomTom liggen, dus ... (maar kvind ingebouwde GPS toch handiger). Idd afwachten ...
Comment
Comment