Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Installatie inbouwen ? Waar ?! Wie ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Installatie inbouwen ? Waar ?! Wie ?!

Hallo guys.

Ik bezit 2 wagens... Een BMW 320d en een BMW M3.

Ik bezit ook een zoon !

Vroeger toen m'n zoon er nog niet was had ik in mijn 320d een woofer en een versterker steken. Die woofer is nu verwijderd en er is een buggy in de plaats gekomen! Sinds mijn zoon aanwezig is heb ik mijn woofer geen enkele keer meer aangesloten in m'n 320d. Ik zou deze woofer nu graag plaatsen in m'n M3. De versterker steekt nog in mijn 320d. De bedoeling is wel dat het alllemaal proper is ingebouwd en dat het geen sporen nalaat in de koffer of eender waar. Ik wil dus nergens gaten in boren of bekleding beschadigen. Wie kan me hiermee verder helpen of weet een adres waar ze me verder mee kunnen helpen. Ik wil dit enkel deftig oplossen en niet vol met draden en dergelijke zitten en daarmee wil ik niet zeggen dat ik een halve neon winkel in m'n koffer wil hebben.

Weet er iemand een goede vakman op dit gebied in de omgeving van Antwerpen ?!

Neem eens contact op met Hans.

Comment

Dat ziet er al heel goed uit!

Misschien zelfs een beetje te goed! En daarmee wil bedoelen dat 'ie precies wel een grote is in de tuningscene. Hij gaat mij duidelijk kunnen verder helpen. Dank u!

Comment

http://www.mobileinstyle.be/ heel proper afgewerkt altijd, heb met hem al een paar mooie projecten gedaan in den tijd

Comment

p-cat van het forum mss een contacteren?

Comment

Ik dacht al wel dat er hier een forummer zou zitten die dit ook doet.

Heeft 'ie een website enzo ?!

En waar zit 'ie ?

Comment

HTTrack is an easy-to-use website mirror utility. It allows you to download a World Wide website from the Internet to a local directory,building recursively all structures, getting html, images, and other files from the server to your computer. Links are rebuiltrelatively so that you can freely browse to the local site (works with any browser). You can mirror several sites together so that you can jump from one toanother. You can, also, update an existing mirror site, or resume an interrupted download. The robot is fully configurable, with an integrated help

nieuwkerken-waas.

Comment

gaat misschien stom klinken.
                maar de ruwe kant van velcro kleeft perfect op de meeste autotapijten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                  ...En daarmee wil bedoelen dat 'ie precies wel een grote is in de tuningscene...
                  Grote ? Ongeveer 1,90m, schat ik
                  Maar... ik heb daar zeer goeie audio-ervaringen mee, dus niet van "horen zeggen" en hij hanteert normale prijzen.

We reageren op dit forum wel eens onze woede af over de slechte behandeling die we op bepaalde plekken krijgen ivm onze wagens of werken die eraan moeten gebeuren en die onmenselijk duur zijn of slecht uitgevoerd worden. Jammer genoeg...

Dus mogen we de positieve dingen ook eens vertellen !
                  Last edited by Soul; 20/07/2009, 20:11.

Comment

Ik dacht al wel dat er hier een forummer zou zitten die dit ook doet.

Heeft 'ie een website enzo ?!

En waar zit 'ie ?
                    Hans is ook forummer he !

Allee, was.

HaVo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                      gaat misschien stom klinken.
                      maar de ruwe kant van velcro kleeft perfect op de meeste autotapijten.
                      Klinkt helemaal niet stom.

Maar ik heb een beetje schrik dat m'n tapijt op die manier gaat 'slijten'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                        Grote ? Ongeveer 1,90m, schat ik
                        Maar... ik heb daar zeer goeie audio-ervaringen mee, dus niet van "horen zeggen" en hij hanteert normale prijzen.

We reageren op dit forum wel eens onze woede af over de slechte behandeling die we op bepaalde plekken krijgen ivm onze wagens of werken die eraan moeten gebeuren en die onmenselijk duur zijn of slecht uitgevoerd worden. Jammer genoeg...

Dus mogen we de positieve dingen ook eens vertellen !
                        Zeker en vast! Daarom ook dat ik dit topic startte! Een adresje waar ze het kunnen vind ik direct.

Maar ik wil liever een adres van medeforummers die reeds ervaring hebben bij de één of de andere. Ik ga hem zeker contacteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                          Hans is ook forummer he !

Allee, was.

HaVo.
                          Ik dacht het al.
                          Da's die kerel met z'n E70 X5 zeker ?!

Comment

Klinkt helemaal niet stom.

Maar ik heb een beetje schrik dat m'n tapijt op die manier gaat 'slijten'
                            als je niet te vaak alles zit los te trekken en terug zit vast te duwen zal die slijtage zeker nog meevallen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                              als je niet te vaak alles zit los te trekken en terug zit vast te duwen zal die slijtage zeker nog meevallen
                              Mja... Maar gaat dat wel houden als ik eens een keertje dwars ga...

Comment

normaalgezien wel als je het een beetje goed doet.

Comment

Mja... Maar gaat dat wel houden als ik eens een keertje dwars ga...
                                  heb 't bij de mijne net zo gedaan. velcro gaan halen in de veritas en twee brede banden aan de onderkant van de kist geplakt.
                                  heb ondertussen wel al wa uitgestoken en da ding verroert niet....

Comment

Hey Manu!

Ja... Bij Stacy was dat ook zo. Maar dan nog een tegenkant op m'n plastieke oplegmat. En dat was idd perfect.

Ik ga die gasten wel eens een keertje contacteren. Alvast bedankt aan allen.

Comment

ik ken iemand die daar gespesialiseerd in is
                                      die kerel werkt bij BMW JORSSEN antwerpen en doet allerlij tuning projecten -+carosserie werken is de beste van de streek.

heeft al 15 grote projecten op zen naam staan hier enkele vb van 1 van zen demo wagens
                                      onlangs afgewerkt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                                        ik ken iemand die daar gespesialiseerd in is
                                        die kerel werkt bij BMW JORSSEN antwerpen en doet allerlij tuning projecten -+carosserie werken is de beste van de streek.

heeft al 15 grote projecten op zen naam staan hier enkele vb van 1 van zen demo wagens
                                        onlangs afgewerkt
                                        Jorssen in Schoten? Die hebben zelfs geen carroserie afdeling meer ze sturen alles naar een kameraad van me in Merksem hahaaha

Comment

Working...
                                        X