Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ziptuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
Kan natuurlijk zo zijn dat het wel zo was, maar op de foto zie ik geen bevestigingspunten/
/edit: nu zie ik wel de kabels liggen
Comment
-
Op de foto zie je toch duidelijk dat die genomen is na de meting wanneer het voertuig al losgemaakt is en omhoog staat ( staat niet eens meer in de rollen ) , klaar om een testrit te gaan maken . Het resultaat van de meting zie je op de achtergrond rechts.
Kijk , ik weet dat je een APEC fan bent hey , en daarom zal ik eerlijk tegen je zijn , Didier is een sympathieke gast , daar niet van , maar ik vind dat hij niet eerlijk is t.o.v de forum mensen hier. Jij weet het mss niet , maar Apec hanteert 2 prijslijsten , 1 voor Vlaanderen en 1 voor Frankrijk en die van Frankrijk is namelijk 30% goedkoper. Nu mag jij mij uitleggen waarom Joris hier 500 euro heeft moeten betalen voor dezelfde tuning die ze op de franse forums PERMANENT aanbieden aan 350 euro ( dus geen speciale tijdelijke promo ofzo ) . Waaarom denkt Apec dat ze aan ons Vlamingen meer kunnen aanrekenen voor hetzelfde product ? Gelukkig zijn wij niet dom en dank u aan de vriendelijke jongen die me de links van de franse forums via pm heeft gestuurd . Wij vragen gewoon dat zijn prijs voor iedereen even laag is , 350 euro i.p.v 500 euro.
Kijk , iedereen heeft zijn prijspolitiek hey , maar dit lijkt mij toch discriminatie en zeker niet goed voor de tuning sector.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenOp de foto zie je toch duidelijk dat die genomen is na de meting wanneer het voertuig al losgemaakt is en omhoog staat ( staat niet eens meer in de rollen ) , klaar om een testrit te gaan maken . Het resultaat van de meting zie je op de achtergrond rechts.
Kijk , ik weet dat je een APEC fan bent hey , en daarom zal ik eerlijk tegen je zijn , Didier is een sympathieke gast , daar niet van , maar ik vind dat hij niet eerlijk is t.o.v de forum mensen hier. Jij weet het mss niet , maar Apec hanteert 2 prijslijsten , 1 voor Vlaanderen en 1 voor Frankrijk en die van Frankrijk is namelijk 30% goedkoper. Nu mag jij mij uitleggen waarom Joris hier 500 euro heeft moeten betalen voor dezelfde tuning die ze op de franse forums PERMANENT aanbieden aan 350 euro ( dus geen speciale tijdelijke promo ofzo ) . Waaarom denkt Apec dat ze aan ons Vlamingen meer kunnen aanrekenen voor hetzelfde product ? Gelukkig zijn wij niet dom en dank u aan de vriendelijke jongen die me de links van de franse forums via pm heeft gestuurd . Wij vragen gewoon dat zijn prijs voor iedereen even laag is , 350 euro i.p.v 500 euro.
Kijk , iedereen heeft zijn prijspolitiek hey , maar dit lijkt mij toch discriminatie en zeker niet goed voor de tuning sector.
Er is wel een tuner in Frankrijk die met ons samenwerkt (tuning bestanden en huur vermogensbank), wil hij die prijzen hanteren is dat zijn zaak, onze klanten krijgen een eerlijke prijs (website), soms promotieprijs, als er een promotie lopende is voor de desbetreffende wagen. Groepsprijs indien het gaat om een aantal wagens in 1x (maximaal 3-4 per dag, want wij wensen onze wagens degelijk af te stellen).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xtratec Bekijk BerichtenWij zijn op geen enkel frans forum actief.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenBende kinderen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTuners onder mekaar hé Heerlijk
Comment
-
wtf, bende klein kinderen, ik zie de frituristen ook al in elkaars zaak binnen stappen om over de ander hun prijzen beginnen te discussiëren.
Als dat uw manier van klanten ronselen isOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenwtf, bende klein kinderen, ik zie de frituristen ook al in elkaars zaak binnen stappen om over de ander hun prijzen beginnen te discussiëren.
Als dat uw manier van klanten ronselen is
ik zou me gewoon bedrogen voelen , ik stap de frituur binnen en bestel een kleintje ( mmmm lekker , krijg er honger van ) met mayonaise , betaal 3 euro en terwijl ik daar op mijn fritjes sta te wachten komt er een fransman binnen , die bestelt hetzelfde en betaald maar 2 euro . Ik stap naar de frituuruitbater en vraag waarom ? antwoord , ah wij proberen de belgische frit te promoten in het buitenland , die korting is enkel geldig voorbuitenlanders. geweldig gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenGa jij bij ladies at the movies ook janken bij de kinepolis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenno stress man , we zijn maar wat aan het zeveren , APEC en ik hebben een HEEL ander clienteel dus wij nemen zeker geen klanten van elkaar af hoor en zoals ik al zei in de eerste post , didier ( APEC) das gewoon ne super sympathieke kerel , geen slecht woord over hem !!
ik zou me gewoon bedrogen voelen , ik stap de frituur binnen en bestel een kleintje ( mmmm lekker , krijg er honger van ) met mayonaise , betaal 3 euro en terwijl ik daar op mijn fritjes sta te wachten komt er een fransman binnen , die bestelt hetzelfde en betaald maar 2 euro . Ik stap naar de frituuruitbater en vraag waarom ? antwoord , ah wij proberen de belgische frit te promoten in het buitenland , die korting is enkel geldig voorbuitenlanders. geweldig gewoon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenGa jij bij ladies at the movies ook janken bij de kinepolis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenGe zijt ze gewoon aan het zwart maken, net zoals altijd met iedereen die aan chiptuning doet behalve gijzelf, of ge moet er echt niet rond kunnen dat ze beter zijn.
Kijk , APEC was hier nog niet zo lang geleden aan het klagen dat er zoveel ontevreden klanten van ziptuning waren en dat dit slecht is voor het imago van "chiptuning" , wel mijn stelling is ongeveer dezelfde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenhey jongens , stop wel even met die pm's want mijn mailbox is bijna vol , dat van die frituur was maar een voorbeeld , ik heb daar GEEN adres van
Zal toch alleszins niet van ik zijn dat je een pm hebt gekregen
Comment
Comment