Graag zou ik mijn Audi 03 voorzien van een bodykit. Het probleem is dat ik hier geen enkele ervaring mee heb. Met wat moet ik allemaal rekening houden bij de aankoop van een bodykit. Als jullie dealers hebben ivm bodykits die jullie aanraden mogen jullie deze er altijd bij vermelden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bodykit
Collapse
X
-
1).kwaliteit
2) keep it simple
3) do het 1x en doe het goed
1) er zijn verschillende makers van bodykits, maar sommige kits zijn nu eenmaal goedkoop ontworpen ( denk aan 1000 euro voor alle bumpertjes ) maar passen voor geen meter ( of je moet nog een hoop schuur en paswerk doen voor het goed zit. deze bodykits zijn meestal van die radicale fast and furious ontwerpen die eigenlijk de balle doen ( buite auto om zeep helpen ) en die 1.2 astra er wat agressiever laten uitzien zoals een spijkerhalsband op een chihuahua.
de duurdere merken zoals mugen zijn dan weer getest in een windtunnel en hebben dan ook een bewezen effect op de auto.
maar hier spreken we dan over een prijs van $4500 ofzo
2) ga er niet over,geen te radicale bumpers, dat is gewoonweg lelijk.
3) koop 1x een bodykit, plaats hem degelijk, en hou het zo.
het is zonde om crap kits te kopen om ze dan binnen een half jar kapot te rijden en te moeten vervangen voor de toch iets duurdere.
-
vooral geen bumpers halen in de remcocarstereo
gewoon een deftig merk genre MS-design (levert voor Ford ook) of Zender en dat zal wel passen. hou ook rekening met de spuitkosten die aardig kunnen oplopen. om het geheel niet marginaal te doen overkomen zou ik ook verlagen en grote velgen steken. mss ook nog een sierstuk op de uitlaat want een omgebogen dieselpijpje staat ook maar kak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk BerichtenCaractere of abt staat nochthans mooi.
Zo'n tuning kan ik zeer zeker smaken...
dingen die uw auto er als een vliegtuig doen uitzien...fail imoHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door da_punkske Bekijk BerichtenGraag zou ik mijn Audi 03 voorzien van een bodykit. Het probleem is dat ik hier geen enkele ervaring mee heb. Met wat moet ik allemaal rekening houden bij de aankoop van een bodykit. Als jullie dealers hebben ivm bodykits die jullie aanraden mogen jullie deze er altijd bij vermelden.
Als je ziet dat een degelijke bodykit 4.500 euro kost, dan zou je beter S-Line erop steken.
Het is OEM, het is getest, de prijs zal ongeveer hetzelfde bedragen, je wagen zal door de keuring zonder problemen geraken en S-line is ook niet overdreven.
Comment
-
The World Magnetic Tour
Metallica announced the first batch of dates on August 11, 2008. Three extra dates were added on August 27 in Los Angeles, Chicago and Newark and the first 11 dates of a European leg were added on October 14 and October 15, 2008, with more dates announced throughout the following days. There are still more dates to be announced. permanentmagnets.net&magnetic-strip.com
Comment
Comment