Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motortuning BMW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Motortuning BMW

Desondanks ik wel afspraak heb, zou ik toch og is de verschillen willen weten of zelfs ervaringen met :

1) Heinz tuning 136 >> 175pk
    2) ZIP-tuning 136>>180pk
    Qua pk's en koppel liggen ze niet ver van mekaar,
    Maar welke is nu in jullie ogen de beste ??

Thx

Oorspronkelijk geplaatst door thebeast Bekijk Berichten
    Desondanks ik wel afspraak heb, zou ik toch og is de verschillen willen weten of zelfs ervaringen met :

2) ZIP-tuning 136>>180pk

Thx
    Kwas weer te snel hé, voor nen BMW 318d hé, maar meeste wisten dat wel veronderstelde ik !!

Comment

Kwas weer te snel hé, voor nen BMW 318d hé, maar meeste wisten dat wel veronderstelde ik !!
      En dit topic hoort hier (Mijn Auto) ook niet thuis. Topic is dus verplaatst naar Aftermarket Aanpassingen & Individualisering.

Comment

verwacht van die "garantie" bij zip maar niets. ik zou er eerder wegblijven.
        en als je toch bij zip wilt gaan moet je hem maar eens ergens op de rollen laten zetten, eens benieuwd hoeveel pk's je werkelijk gaat hebben

Comment

Tussen die 2 zou ik eerder voor Heinz gaan maar met een BMW zou ik persoonlijk naar PPE gaan.
          My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk Berichten
            En dit topic hoort hier (Mijn Auto) ook niet thuis. Topic is dus verplaatst naar Aftermarket Aanpassingen & Individualisering.
            tss waarom ni , kwou het alleen maar te weten komen via daar maar is al opgelost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
              Tussen die 2 zou ik eerder voor Heinz gaan maar met een BMW zou ik persoonlijk naar PPE gaan.
              thx!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DuDe Bekijk Berichten
                zelfde mening, ga naar Powerplus engineering in Brussel
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

2) ZIP-tuning 136>>180pk

Thx
                  staar je om te beginnen eens niet blind op die cijfertjes. Dat zijn indicaties, da's marketing, of hoe je het ook wil noemen.... maar die willen irl weinig zeggen. Tenzij ze ook écht beduidend hoger liggen (niet enkel op papier, maar eveneens in praktijk) dan de cijfers die de vaste waardes op de markt onder de chiptuners opgeven, dan wil dat nog wel eens zeggen dat de chiptuner in kwestie de veiligheidsmarges aan z'n laars durft te lappen

Van alle tuners zal je wel positieve en negatieve commentaren vinden, Heinz en PPE ed. hebben heel wat naambekendheid opgebouwd, en dat zal wel niet onverdiend zijn.
                  Zelf heb ik enkel ervaring met Heinz (weliswaar met een mercedes CDI), en moest ik nu een BMW hebben, ging ik naar Powerplus. Of eventueel Kempower of een andere tuner.

Comment

PPE power plus engineering

Comment

Mijn mening staat in mijn signature

Comment

waarom PPE met een bmw? leg eens uit?

Comment

Omdat Stef heel wat ervaring heeft met BMW, zelf een verstokt BMW rijder is...
                          en omdat die man op Alle vlakke heel wat expertise heeft...
                          Daarom

Comment

Waarom PPE? Ken heeeeeel veel mensen met BMW die gechipt zijn bij Stef en geen enkel ontevreden. Ken ook een deel mensen met BMW die gechipt zijn bij Heinz,en daarbij een pak mensen ontevreden,dus is de keuze voor mij rap gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk Berichten
                              Waarom PPE? Ken heeeeeel veel mensen met BMW die gechipt zijn bij Stef en geen enkel ontevreden. Ken ook een deel mensen met BMW die gechipt zijn bij Heinz,en daarbij een pak mensen ontevreden,dus is de keuze voor mij rap gemaakt
                              Hoedanook , tspeel gene rol waar, want tga toch nog niet !!

alle die na maart procuceert zijn lukt het niet meer !!

Comment

Hoedanook , tspeel gene rol waar, want tga toch nog niet !!

alle die na maart procuceert zijn lukt het niet meer !!
                                maart 2009 hé!!!

Comment

jup anti-tuning software... again..; checksum troubles

Comment

Niet enkel degenen die na maart '09 geproduceerd zijn vallen momenteel uit de boot, ook de facelifts die onlangs updates hebben gekregen zijn voorlopig niet te tunen.

Comment

Hoe zou dat eigenlijk voor men zzzz zijn? Normaal is er op die atmosferische motoren niet veel winst te boeken maar ik vind de toename die ppe op zen site zet best de moeite. 20 pk en 27 nm winst... Ik kan al zeker geen turbo opblazen é . Zou die koppeling dat aan kunnen? Het is misschien dezelfde als de 3.0 en in dat geval wel. Enkel spijtig dat er weinig ervaringen over te vinden zijn
                                      My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Ik weet niet zeker , maar ik geloof dat bij atmo BMW 6 in lijn de dubbele vanossen gefijntuned worden... die worden ook door een computer aangestuurd

Comment

Working...
                                        X