Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motortuning BMW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL
    9 jaar geleden werkte ik nog niet voor Heinz dus dat de kwaliteit en service toen niet goed waren kan ik niets aan doen en nu ik er niet meer werk zal het er zeker niet op verbeteren
    sta me toe dit vreemd te vinden ...

eerst zit je Heinz op te hemelen omdat je er werkte,
    nu werk je er niet meer en zou de kwaliteit er achteruit op gaan ...

tenzij je cynisch was natuurlijk

a propos: ik heb niks tegen Heinz hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL
      Maar nu ze daar terug zonder "persoon" zitten die dit alles doet , gaan ze in 1 keer terug naar de situatie 6 jaar geleden , vandaar mijn bemerking. En het is niet alsof iedereen dit werk kan doen en je zo meteen iemand kan vinden die dit alles kan , en buiten mij kon niemand dat bij Heinz !
      Zonder de details te kennen, moet er toch een serieuze onenigheid ontstaan zijn tussen jullie beiden, als Heinz dergelijke split-up toestaat.

Als de samenwerking zo successvol was, en zijn afhankelijkheid naar jou toe zo groot en hij je dan toch laat gaan, lijkt het dat: ofwel hij een keikop is, ofwel jij een keikop bent, ofwel hij een dommerik, ofwel jij een dommerik, ofwel ben jij toch niet zo goed, ofwel denkt hij dat hij ook zonder je kan.

Anyway, de redenen zullen daar wel zijn.

(ben klant bij Heinz)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        180pk is zeker mogelijk met die 316d.
        Dat is gewoon een gedowntunede 318d van 143pk. En van 143 naar 180 is nog steeds betrouwbaar in mijn ogen.
        Oorspronkelijk geplaatst door Fred Bekijk Berichten
        Net gelezen op Bimmerboard in het topic van Power Plus Engineering.

Last development : 116d - from 115 bhp to 180 bhp and 400 Nm of torque

De 116d is een elektronische dichtgenepen versie van een 118d, geen risico's dus. Er was wel een serieuse update kwa blokkering van de ECU's, anti-tuning software die nu opgelost is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Perfectheid
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Dag allemaal,

Ik ben vorige week woensdag naar Shiftech geweest om mijn auto voor de 2de keer te laten chiptunen.
            De eerste was compleet mislukt bij Ziptuning. Ik zal het nog een keer zeggen niet naar Ziptuning gaan, ze gebruiken geen testbank en hebben geen idee wat ze aan het doen zijn.

Onthaal, uitleg enz was perfect bij Shiftech. Je mag zelf kijken hoe ze aan je auto bezig zijn, ze nemen een testbank voor de tuning en erna. Dit krijg je allemaal mee op een handige USB stick.

Dit zijn mijn resultaten:

Ik heb express een paar dagen gewacht voor ik iets poste om te zien of alles in orde was. De auto rijdt beter/sneller/soepeler. Verbruik is ongeveer hetzelfde gebleven, allesinds niet toegenomen.

Door de extra torque (500nm naar 600nm) begint de auto sneller te spinnen als het nat is, wanneer je alles open trekt. Dit is uiteraard zeer normaal met zo'n krachtige auto dus dit mag zeker niet opgevat worden als een nadeel.

Bruno van dit forum heeft mij op al mijn vragen alles kunnen beantwoorden, zowel via email als ter plaatse. Verschil met Ziptuning is allesinds duidelijk herkenbaar!

Ik zou iedereen aanraden om Shiftech te proberen! De mensen weten met wat ze bezig zijn!

Bedankt Shiftech en Bruno!

(Volgende week ben ik in Duitsland, indien de wegencondities het toelaten ben ik benieuwd naar mijn nieuwe top, voor de chiptuning was dit 250km/u begrensd.)

P.S. Ter informatie, dit is mijn persoonlijke mening, ik werd niet betaald door Shiftech om hier een goed woordje te doen

Comment

wees maar voorzichtig.
              anders hang je misschien in de bomen

over shiftech: hoe lang heeft alles in beslag genomen?

Comment

Vandaag was ik in Duitsland/Belgie in een sneeustorm in de autostrade geraakt...dank u winterbanden...
                Autos in de vangrails, camion's aan de kant en gewoon op de autostrade, moest zig zaggen... amai...

Bij Shiftech duurde het ongeveer een uur en half. Terwijl je wacht kan je Top Gear kijken met een tas koffie of thee

Comment

ik ga volgende week waarschijnlijk ook.
                  Ben benieuwd.
                  Op welk stuk in Duitsland had je dat noodweer.
                  Nord Rhein westfalen misschien. Ik had er toen ook last van

Comment

Czech numberplate ?

Comment

@sliderke
                      Geen idee waar de sneeuwstorm was ik probeerde niet in de vangrails te rijden

Ben ondertussen net terug uit Duitsland weer en heb met een gladde wegdek (nat en sneeuw) 260 gedaan...niet eens een recht stuk...
                      Een race aan het houden met een gekke Duitser in een Audi, ik liet hem gaan toen ik auto's zag.
                      Ik ben zeker dat de auto minstens 270 haalt.

@Wouter

Haha idd Czech nummerplaten, hoe weet je dit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alexander-_- Bekijk Berichten
                        @sliderke
                        Geen idee waar de sneeuwstorm was ik probeerde niet in de vangrails te rijden

Ben ondertussen net terug uit Duitsland weer en heb met een gladde wegdek (nat en sneeuw) 260 gedaan...niet eens een recht stuk...
                        Een race aan het houden met een gekke Duitser in een Audi, ik liet hem gaan toen ik auto's zag.
                        Ik ben zeker dat de auto minstens 270 haalt.

@Wouter

Haha idd Czech nummerplaten, hoe weet je dit?
                        Niet moeilijk hé er staat CZ op je nummerplaat vooraan.

Een 204/211/231PK 330d geremapped is idd een beest van een auto trouwens, zeer snel en zuinig als het kan, wanneer de clio weg is komt er bij mij ook eentje met wat extra pepers..

Comment

Ah hehe niet gezien dat de CZ er nog opstond

Comment

Is wel tof dat ze zo een mooie foto geven + de details. Waar zitte die manne ergens?

Comment

3, rue du Bosquet - Parc Scientifique - 1348 Louvain-La-Neuve

Iets verder als de waals-brabantse grens. Een kleine 30 minuten voor mij.

Comment

Working...
                              X