Mededeling

Collapse
No announcement yet.

°°Groupsbuy°° Xenon-kits / lampen / warning-cancellers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• °°Groupsbuy°° Xenon-kits / lampen / warning-cancellers

Ik weet niet of er interesse is in een groupsbuy maar we kunnen altijd maar proberen.
    Al zijn het er maar 5, dan zijn we nog goedkoper af dan alleen

Xenon is van het Duitse merk LUX-PRO en komt met 2jaar garantie. Ik kan ze via een contactpersoon die bij het bedrijf zelf werkt vastkrijgen. Hoe meer we er kopen, hoe goedkoper het wordt.

Er zijn 2 soorten ballasten. De slimline ballasten kosten 10€ meer dan de gewone.
    Zie foto's onderaan post voor meer visuele info.

Warning-cancelers zijn nodig voor mensen die een detectie-systeem hebben voor kapotte lampen aangezien xenon op 35Watt werkt.

Enkel lampjes zijn ook apart verkrijgbaar, die prijzen weet ik nog niet zeker maar die zouden rond de 20 à 25€ schommelen.

Volgende kleuren zijn verkrijgbaar dewelke we goedkoper kunnen vastkrijgen (overstock vermoed ik)

Prijs voor de ombouwset met gewone ballasten = 60€ (bi-xenon + 20€)
    Prijs voor de ombouwset met slimline ballasten = 70€ (bi-xenon +20€)
    Prijs voor de warning-cancellers = 20€

Vanaf 5 sets zakt de prijs met 5€ per set, vanaf 10 sets zakt de prijs met 10€ per set.
    Als er nog meer sets nodig moesten zijn zou de prijs nog meer zakken.

Gewone ballasten:

Slimline ballasten: (deze zijn lichter en kleiner dan de gewone ballasten)

bi-xenon:

hou er wel rekening mee dat je hier niet mee door de keuring raakt in België tenzij je koplampsproeiers en automatische hoogteregeling hebt!!

Stuur eens een PM naar Carlito. Die zocht een setje voor zijn Alfa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      bedankt voor de tip, heb hem een PM verzonden

Interesse:
      - JeVeE (HB3-8000K)
      Last edited by ; 05/10/2009, 14:58.

Comment

geInteresseerd voor 2 sets.. moet even uitzoeken welke lampen.

Comment

Scherpe prijs! Ik heb wel interesse in een setje H8 6000k (spijtig dat 4300k niet beschikbaar is)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
            geInteresseerd voor 2 sets.. moet even uitzoeken welke lampen.
            doe maar rustig aan, ik laat iedereen via pm weten wanneer ik de boel ga afsluiten

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Scherpe prijs! Ik heb wel interesse in een setje H8 6000k (spijtig dat 4300k niet beschikbaar is)
            idd, vind het ook jammer van bepaalde sets. Ik wou oorspronkelijk zelf 6000K maar aangezien dat het voor in mn pharen zijn steek ik gewoon 8000. Daarmee dat ik denk dat ze aan prijsjes wegdoen aangezien het waarschijnlijk overstock is.

Comment

kun je nog even advies geven in lichtsterkte (hoeveel K) ... wat is ook alweer vergelijkbaar met 'fabrieks' xenon. Dus niet van dat extreme blauwe licht ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                hou er wel rekening mee dat je hier niet mee door de keuring raakt in België tenzij je koplampsproeiers en automatische hoogteregeling hebt!!
                en met reden

Comment

kun je nog even advies geven in lichtsterkte (hoeveel K) ... wat is ook alweer vergelijkbaar met 'fabrieks' xenon. Dus niet van dat extreme blauwe licht ...
                  Ga gewoon niet hoger dan 6000k want dan heb je een zonnebank.

Comment

Ik dacht dat zoiets mission impossible was om aan te passen ( standaard -> xenon ) ? Pas op ik ben geen expert, ik zeg nu enkel wat ik in tal van topics hierover gelezen heb. (problemen hierbij waren : verschillende kabelboom, geen hogedrukreinigers, geen hoogteregeling, etc...) De meeste mensen hun besluit was dan ook iets in de aard van "als je xenon wil, moest je het maar aanduiden op je bestelbon. Achteraf xenon plaatsen kost tweemaal zoveel"...

Comment

zoals Gio zegt, niet hoger dan 6000K

Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                      Ik dacht dat zoiets mission impossible was om aan te passen ( standaard -> xenon ) ? Pas op ik ben geen expert, ik zeg nu enkel wat ik in tal van topics hierover gelezen heb. (problemen hierbij waren : verschillende kabelboom, geen hogedrukreinigers, geen hoogteregeling, etc...) De meeste mensen hun besluit was dan ook iets in de aard van "als je xenon wil, moest je het maar aanduiden op je bestelbon. Achteraf xenon plaatsen kost tweemaal zoveel"...
                      helemaal niet, is heel makkelijk. Kabelboom heeft er niets mee te maken want daarom zijn er net verschillende soorten bij xenon (lamptypes)
                      Geen hogedrukreinigers? uw ballasten zijn net zoals de rest van de auto hé, kan overal tegen.
                      automatische hoogteregeling is idd een andere zaak, als je op het kopke van een helling komt kan je je tegenliggers even verblinden.
                      Achteraf xenon plaatsen kost 2x zoveel als je alle aanpassingen doet zoals koplampsproeiers en automatische hoogteregeling. 99% van de bevolking die dit steekt doet niet NIET.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Onnozelaar, ik ben geen tjoener.

Ik heb al mistlampen die ik niet gebruik, waarom zou ik dan Xenon steken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                          Achteraf xenon plaatsen kost 2x zoveel als je alle aanpassingen doet zoals koplampsproeiers en automatische hoogteregeling. 99% van de bevolking die dit steekt doet niet NIET.
                          en verblinden daarmee mij elke keer ze mij tegemoet rijden op een baan die niet biljart vlak is (wat je in ons land bijna niet vind) zodat ik de voetganers en fietsers langs de kant van de weg niet meer zie totdat ik er 2m vanaf ben en dan met veel geluk hen moet ontwijken.

Er is een reden waarom dat moet die hoogteregeling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
                            en verblinden daarmee mij elke keer ze mij tegemoet rijden op een baan die niet biljart vlak is (wat je in ons land bijna niet vind) zodat ik de voetganers en fietsers langs de kant van de weg niet meer zie totdat ik er 2m vanaf ben en dan met veel geluk hen moet ontwijken.

Er is een reden waarom dat moet die hoogteregeling.
                            nooit problemen mee als iemand dat aftermarket heeft gestoken, enkel als ik er recht inkijk.
                            Nuja, dit is een groupsbuy topic, voor deze dingen kan je terecht in het topic "vragen ivm xenon" of ""het ergernis topic"

Comment

mijn zus heeft hier wel interesse in. heb zelf ook een setje laten steken, maar heb daar wel wat problemen mee gehad. heb een e87 en kreeg vaak storingen: uitvallen van 1 van de twee xenons, melding van gesprongen lampje, ... Zat toen ook een canceler toen. werd me toen gezegd dat dit een probleem was dat wel eens durfde voorkomen bij de 1-reeks.

mijn zus rijdt een a3 van 5/2005. gaat dit zonder problemen lukken of heeft zij ook de kans dat er storingen zullen zijn. Weet niet of het verschil maakt, maar ze heeft ook automatische aanspringende koplampen. geeft dit problemen.

alvast bedankt

Comment

Wat moet er in een E39 ? Is dat H7 ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  Ga gewoon niet hoger dan 6000k want dan heb je een zonnebank.
                                  hey brilsmurf, ga ff voor de compact liggen. dan doet ge nog wa kleur op!

Comment

Ik vraag me af of dat je met 8000K door de keurig geraakt.
                                    Want volgens de wet moeten koplampen geel of wit zijn, terwijl 8000K behoorlijk blauw schijnt. Heb wel interesse, anders haal ik ze eruit voor ik naar de keuring moet hé.
                                    Bij een gewone controle zullen ze (hopelijk) wel niet moeilijk doen.

Mvg

Comment

Als je geen automatische hoogteregeling en geen koplampsproeiers hebt, moeten ze er toch sowieso uit... En meestal als je de voorgaande dingen hebt, heb je ook OEM xenon. Al kan 't wel zijn dat je OEM xenonlamp kapot is en je aftermarket lampen koopt, gewoon omdat deze goedkoper zijn. Dan zou ik me nog geen zorgen maken over de keuring, zelfs als je 8000K hebt steken, je voldoet immers aan alle voorwaarden om in orde te zijn...

Comment

Heb interesse,maar in de evo zit een h2 en heb eens een xenon kit willen zetten maar paste niet omdat er nog een speciaal stukje tussen moet om de lamp te kunnen vastzetten..als je een set kan aanbieden die direkt op een evo past dan wil ik meteen een setje

Comment

Working...
                                        X