Ik weet niet of er interesse is in een groupsbuy maar we kunnen altijd maar proberen.
Al zijn het er maar 5, dan zijn we nog goedkoper af dan alleen
Xenon is van het Duitse merk LUX-PRO en komt met 2jaar garantie. Ik kan ze via een contactpersoon die bij het bedrijf zelf werkt vastkrijgen. Hoe meer we er kopen, hoe goedkoper het wordt.
Er zijn 2 soorten ballasten. De slimline ballasten kosten 10€ meer dan de gewone.
Zie foto's onderaan post voor meer visuele info.
Warning-cancelers zijn nodig voor mensen die een detectie-systeem hebben voor kapotte lampen aangezien xenon op 35Watt werkt.
Enkel lampjes zijn ook apart verkrijgbaar, die prijzen weet ik nog niet zeker maar die zouden rond de 20 à 25€ schommelen.
Volgende kleuren zijn verkrijgbaar dewelke we goedkoper kunnen vastkrijgen (overstock vermoed ik)
Prijs voor de ombouwset met gewone ballasten = 60€ (bi-xenon + 20€)
Prijs voor de ombouwset met slimline ballasten = 70€ (bi-xenon +20€)
Prijs voor de warning-cancellers = 20€
Vanaf 5 sets zakt de prijs met 5€ per set, vanaf 10 sets zakt de prijs met 10€ per set.
Als er nog meer sets nodig moesten zijn zou de prijs nog meer zakken.
Gewone ballasten:
Slimline ballasten: (deze zijn lichter en kleiner dan de gewone ballasten)
bi-xenon:
hou er wel rekening mee dat je hier niet mee door de keuring raakt in België tenzij je koplampsproeiers en automatische hoogteregeling hebt!!
Al zijn het er maar 5, dan zijn we nog goedkoper af dan alleen
Xenon is van het Duitse merk LUX-PRO en komt met 2jaar garantie. Ik kan ze via een contactpersoon die bij het bedrijf zelf werkt vastkrijgen. Hoe meer we er kopen, hoe goedkoper het wordt.
Er zijn 2 soorten ballasten. De slimline ballasten kosten 10€ meer dan de gewone.
Zie foto's onderaan post voor meer visuele info.
Warning-cancelers zijn nodig voor mensen die een detectie-systeem hebben voor kapotte lampen aangezien xenon op 35Watt werkt.
Enkel lampjes zijn ook apart verkrijgbaar, die prijzen weet ik nog niet zeker maar die zouden rond de 20 à 25€ schommelen.
Volgende kleuren zijn verkrijgbaar dewelke we goedkoper kunnen vastkrijgen (overstock vermoed ik)
Prijs voor de ombouwset met gewone ballasten = 60€ (bi-xenon + 20€)
Prijs voor de ombouwset met slimline ballasten = 70€ (bi-xenon +20€)
Prijs voor de warning-cancellers = 20€
Vanaf 5 sets zakt de prijs met 5€ per set, vanaf 10 sets zakt de prijs met 10€ per set.
Als er nog meer sets nodig moesten zijn zou de prijs nog meer zakken.
Gewone ballasten:
Slimline ballasten: (deze zijn lichter en kleiner dan de gewone ballasten)
bi-xenon:
hou er wel rekening mee dat je hier niet mee door de keuring raakt in België tenzij je koplampsproeiers en automatische hoogteregeling hebt!!
Comment