Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goed inbouwadres Pilot Xenon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• goed inbouwadres Pilot Xenon

Weet er iemand van jullie een goed inbouwadres waar ze xenons (Pilot) goed kunnen inbouwen? Met goed bedoel ik, ervaring. Liefst in Vl Brabant.

Thanks!
    2011 Porsche Boxster S Black Edition

autoglass clinic in lubbeek, die hebben in mn vorige auto ingebouwd en zijn ook verdeler van xenon.
    niets op aan te merken en heel vriendelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
      autoglass clinic in lubbeek, die hebben in mn vorige auto ingebouwd en zijn ook verdeler van xenon.
      niets op aan te merken en heel vriendelijk

http://www.autoglass-design.be/

Thanks JeVeE!

Hoeveel jaar garantie heb je daar? Heb gezien dat je bij Pilot 2 jaar garantie krijgt, alhoewel sommige verdelers maar 1 jaar geven.
      2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
        Thanks JeVeE!

Hoeveel jaar garantie heb je daar? Heb gezien dat je bij Pilot 2 jaar garantie krijgt, alhoewel sommige verdelers maar 1 jaar geven.
        ook 2jaar

Comment

Wikipedia, the free encyclopedi!Magnet

Some ferromagnetic materials can be magnetised by a magnetic field but do not tend to remain magnetised when the field is removed; these are termed soft. Permanent magnets are made from magnetically hard ferromagnetic materials that stay magnetized.permanentmagnets.net

Comment

Ik heb mijn xenon gisteren laten inbouwen bij Banden Ackermans in Opglabbeek. Je ziet niks steken van de ballasten(dat kan nu wel modelgerelateerd zijn, bij de A4 zijn er uitsparingen onder aan de koplamp), ik vind het proper afgewerkt.

Qua prijs vond ik het ook nog wel meevallen. Ik ga niet sukkelen voor die prijs

Comment

Working...
            X