Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e87 nieren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW e87 nieren

Beste forum members (wat officieel),

ik ben vandaag eens langs de bmw garage geweest om te vragen wat het kost om op mijn 120d e87 (prefaclift) chrome nieren van de 130i te steken. Beste meneer vertelde mij dat dat op ongeveer 86,- euro zal komen.

Toen ik hem vroeg of dat inclusief arbeidsloon was vertelde hij mij dat dat niet gerekend werd, omdat de nieren er ZO UITGETROKKKEN WORDEN, zonder montage dus, en er dan zo nieuwe ingeklikt worden. En nee dit was geen grap, heb het 2 maal nagevraagd.

Nu is mijn vraag is dit normaal?? Omdat ik hier wel eerder gelezen heb dat het vervangen van de nieren best moeilijk gaat en je zeker het één en ander los moet schroeven.

Graag uw reactie.

Die mens heeft u een correct antwoord gegeven...
    Nieren vervangen is hoop en al 10 min werk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
      Die mens heeft u een correct antwoord gegeven...
      Nieren vervangen is hoop en al 10 min werk...
      oke.

Omdat ik hier op het forum heb gezien dat er zelfs montage handleidingen zijn. Waarom is dat dan? Zeker om het geheel eruit te halen en door bijv. een zwarte performance set te steken?

Comment

Het demonteren van nieren is iets makkelijker als je de 6 voorste vijzen van de bumber los vijst zodat je makkelijker met je hand er tussen kan...
        Als je het zelf doet , ben je max 30 min bezig...
        In een garage met aangepast gereedschap is het echt een jobke van niets...
        c'est tout

Comment

Ik had er die van mij uit in 20 seconden per kant en zonder iets moeten los te maken, gewoon trekken dus . Natuurlijk wel oppassen dat je niks stuk maakt!

Maar hangt ook van model tot model af, want bij onze 5 serie zijn we er met 2 man een dik half uur aan bezig geweest !

Comment

Thnx heren, ben ik weer helemaal op de hoogte

Comment

Working...
            X