Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Performance Uitlaat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW Performance Uitlaat

Vandaag een Performance uitlaat op mijn 135i Coupé laten plaatsen.
    De wagen heeft hiermee het geluid gekregen waarom ie vraagt.
    Is absoluut niet storend en dreunt niet bij cruise-snelheden. Een echte aanrader en een aanzienlijke verhoging van het fungehalte.
    Foto later.
    Een paar aanpassingen staan nog op het verlanglijstje waaronder : Interieurlijsten in Carbon en een BMW Performance power kit.

Groetjes,
    Pol.
    Last edited by febrero; 07/11/2009, 22:22.
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Wat hebben wij nu aan een foto?

Soundfile please

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Soundfile please
      Ja, ik weet niet of jij iets aan een foto hebt, maar er zijn er misschien andere die dit graag eens gemonteerd zien. Nu voor mij niet gelaten, het spaart mij nog wat werk want als ik het doe ga ik het zeker niet met mijn GSM doen. Ik hou er immers van de zaken te doen zoals het moet....
      En voor een soundfile heb ik voorlopig niet de middelen. Maar ik kan je wel helpen :
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

BMW 135i (306ch): comparatif bruit des échappements d'origine et "BMW Performance". (à l'arrêt et en accélération D.A.).
      BMW M2 Coupé
      Audi S5
      Nobody is Perfect!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten

Soundfile please
        Foto's zijn zeker en vast welkom. Proficiat met de mod, ben benieuwd hoe hij er uit ziet en natuurlijk, hoe hij klinkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk Berichten
          Ja, ik weet niet of jij iets aan een foto hebt, maar er zijn er misschien andere die dit graag eens gemonteerd zien. Nu voor mij niet gelaten, het spaart mij nog wat werk want als ik het doe ga ik het zeker niet met mijn GSM doen. Ik hou er immers van de zaken te doen zoals het moet....
          En voor een soundfile heb ik voorlopig niet de middelen. Maar ik kan je wel helpen :
          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

http://www.dailymotion.com/video/x9g...rformance_auto
          Groot verschil, veel beter!

Nice!

Comment

Hier nog eentje met het geluid "in cabin" :

unitedBMWonline.com is proud to offer you the sound inside the cabin after installing the 135i Performance Exhaust. It is not very noticeable, even the radi...
            BMW M2 Coupé
            Audi S5
            Nobody is Perfect!

Comment

Klinkt echt goed !!

Comment

http://www.dailymotion.com/video/x9g...rformance_auto
                Klinkt idd veel beter!

Comment

Proficiat polle. Bij deze wil ik e ritje :p.
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

vet hoor al klinkt die stock ook niet slecht

Comment

Ziehier dan een voorlopig amateuristische videoke van een koude start in traagloop. In het begin (koude motor) is er een wat dieper gebrom, maar nadien wordt de sound zeer aangenaam.
                      De geluid is absoluut niet storend (dreunt niet) en is ook bij crusespeed niet harder dan de stock-exhaust. Als je wat hoger in de toeren gaat is het echt fun met een sound die de wagen meer dan ooit verdient.
                      Later volgt wellicht nog een videoke in beweging.

BMW Performance uitlaat op de 135i Coupé. Motorsound bij koude start in traagloop. Aanvankelijk een wat grommend geluid, maar enige tijd de prachtige sound w...
                      BMW M2 Coupé
                      Audi S5
                      Nobody is Perfect!

Comment

En nog een fotoke :

BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

En nog een fotoke :

Ik heb deze een paar dagen terug gehoord, en DAMN !!!

Wat een verschil ! Echt perfectie kwa sound !

Ik ben nu al aan het kijken op fora en ebay omdat ik er ook eentje wil

Comment

En ziehier de Performance Selector en handrem :

De interieurlijsten rond pook en niet rokerspakket, op dashbord en op beide deurhandgrepen zou ik nog willen laten vervangen door CF, maar vrees een beetje dat dit té druk zou kunnen worden.
                            BMW M2 Coupé
                            Audi S5
                            Nobody is Perfect!

Comment

Ik overweeg tegen volgend voorjaar Breyton GTS-R Gunmetal velgen 2 x 18 - 7.5 met 215 - 40 en 2 x 18 - 8.5 met 245 - 35 banden. Ik zou uiteraard de Run-Flats vervangen door een stel goeie wegklevers. Iemand een idee welke banden hierbij zijn aan te bevelen ? Michelin, Pirelli's ...
                              Ziehier nog een gefotoshopte foto van deze velgen op mijn wagen :

BMW M2 Coupé
                              Audi S5
                              Nobody is Perfect!

Comment

Ik overweeg tegen volgend voorjaar Breyton GTS-R Gunmetal velgen 2 x 18 - 7.5 met 215 - 40 en 2 x 18 - 8.5 met 245 - 35 banden. Ik zou uiteraard de Run-Flats vervangen door een stel goeie wegklevers. Iemand een idee welke banden hierbij zijn aan te bevelen ? Michelin, Pirelli's ...
                                Ziehier nog een gefotoshopte foto van deze velgen op mijn wagen :

Ik vind de huidige er super onder staan ...

Comment

Working...
                                X