Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Z4 achterdrager

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW Z4 achterdrager

iemand een idee hoe deze achterdrager precies wordt bevestigd?
    ik vind het wel een makkelijke en flexibele oplossing voor de wintersport maar ik wil uiteraard geen gaten in de kofferbak of achterbumper hebben!

Achterdrager met fietshouder of met ski- en snowboardhouder, afsluitbaar

Met bijpassende houder voor het vervoer van maximaal twee paar ski’s, twee snowboards of twee fietsen. Bij het meenemen van fietsen worden de voorwielen in de kofferruimte opgeborgen. De achterdrager kan eenvoudig en snel worden bevestigd en laat zich voor het openen van het kofferdeksel gemakkelijk naar achteren klappen. Optioneel is de fietshouder te combineren met de ski- en snowboardhouder.
    Prijs vanaf € 659,07
    Inbouwtijd1 h 30 min
    Leverbaar voor:Z4 Roadster tot 02/09, Z4 Coupé tot 02/09

Bijgevoegde Bestanden

' t zou me verbazen dat bmw gaten zou boren in de bumer en kofferklep. ik gok op een montage zoals die universele fietsdragers door middel van spanbanden tussen de kofferklep en rubberen steunpunten
    wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      ' t zou me verbazen dat bmw gaten zou boren in de bumer en kofferklep. ik gok op een montage zoals die universele fietsdragers door middel van spanbanden tussen de kofferklep en rubberen steunpunten
      dat lijkt me ook het meest logische, maar de kleine imperiaal voor op de koffer wordt dan weer bv wel vast gemonteerd. forever!!
      vant weekend eens tijd maken en de dealer bezoeken.

Comment

zijn er in de achterbumper geen voorzieningen gemaakt daarvoor, in't genre van sleepogen?
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Wel oppassen als je een garage binnenrijdt met zo'n fiets op uw koffer. Het is wel kots maar dan ook kotslelijk!

Waarom trouwens met een Z4 op wintersport gaan? Is dat niet een beetje om problemen vragen? Met mijn Z3 kan ik hier al bijna niet buiten komen als het een beetje gesneeuwd heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
            Wel oppassen als je een garage binnenrijdt met zo'n fiets op uw koffer. Het is wel kots maar dan ook kotslelijk!

Waarom trouwens met een Z4 op wintersport gaan? Is dat niet een beetje om problemen vragen? Met mijn Z3 kan ik hier al bijna niet buiten komen als het een beetje gesneeuwd heeft.
            omdat ik mijn 1 serie wil inruilen voor een Z4... 2 auto's kan ik niet betalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk Berichten
              omdat ik mijn 1 serie wil inruilen voor een Z4... 2 auto's kan ik niet betalen.
              Ga met een vriend zijn wagen naar de skigebieden, of die van uw vriendin. Of schaf u tegen dan een vriendin aan met zo'n wagen. Zij krijgt in de zomer uw Z4, allé passagiersstoel en een picknick.

Comment

Of schaf u tegen dan een vriendin aan met zo'n wagen.
                Zo doe ik da hier ook

ook al ik rijbewijs kwijt ben, zorg ik dat ik een vriendin heb die me overal heen wil voeren
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Ga met een vriend zijn wagen naar de skigebieden, of die van uw vriendin. Of schaf u tegen dan een vriendin aan met zo'n wagen. Zij krijgt in de zomer uw Z4, allé passagiersstoel en een picknick.
                  haha ja als het kan rij ik gewoon met vrienden mee natuurlijk. maar tis niet de bedoeling om met de z4 echt bergpassen te doen. Ik moest gewoon even zeker weten dat als het moet, het wel kan met de z4, winterbanden gaan er toch zowizo onder.
                  en wat die vriendin betreft; die heb ik niet, een ossefeest is goedkoper dan een bruiloft!

Comment

Working...
                  X