Mededeling

Collapse
No announcement yet.

full wrap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• full wrap

Glanzende wrap zal er nooit zo goed uitzien als een glanzende lak, dat is zeker.

Als je een wrap deftig wil laten doen kost het je ook al snel > 3000€, dus zo goedkoop is het zeker niet.

Ik denk niet dat de detailers hier op het forum al "ex-wrap" karren onder handen hebben genomen (misschien hebben ze wel info hierover vanop detailingworld ?)

Ik zou het al zeker hier niet laten doen, kan je best in Duitsland doen (goedkoper en véél meer ervaring) . Wrap kost daar rond de 2000 € euro wagen genre Audi A6,BMW 5,....,

Heb al paar auto"s in real life gezien die gewrapt waren en aan steenslag erop kan je direct zien dat de wagen gewrapt is en sommige naden zijn wat zichtbaar als je er pal opstaat te kijken.

Bij Audi/Porsche in Essen hebben ze gewrapte auto"s staan als je eens wilt gaan zien.

Comment

heb er laatst ook eens voor gekeken tot ik de prijs zag + wagens ouder dan 3 jaar deden die mensen niet...

grts

Comment

Car Wrapping

Beste,

Ik zou graag eens een ander kleurtje op mijn Mini willen, en daarom leek 'car wrapping' de ideale oplossing.
        Op het internet heb ik al heel wat mooie voorbeelden gevonden en ik twijfel zowat tussen verschillende mogelijkheden. Aangezien zo'n wrap toch niet permanent is, zou ik wel iets speciaal willen hebben.

Ik vraag me af of zo'n wrap goed tegen winterse omstandigheden kan, aangezien ik dit eventueel zou willen doen voordat ik op wintersport vertrek. Maar volgens mij kan zout, sneeuw, etc niet goed zijn voor zo'n wrap.
        Als dit het geval is dan ben ik van plan het gewoon te verplaatsen naar de zomer.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Nog een paar mooie voorbeelden
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

.. als het goed gedaan is dan is dat geen enkel probleem.

Kameraad heeft op zijn RS4 al dik 3 jaar folie erop zitten / folie leverancier (tenminste die die ik ken .. waar een welbekende GT-R is gedaan) geeft 3 jaar garantie

Comment

Topic werd samengevoegd.

Comment

Misschien een domme vraag maar hoe zit het eigenlijk met de jaarlijkse autokeuring, kunnen zij daar ambetant over doen dat je je wagen in een andere kleur aanbiedt (ook al is het eigenlijk geen andere kleur) ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                  Misschien een domme vraag maar hoe zit het eigenlijk met de jaarlijkse autokeuring, kunnen zij daar ambetant over doen dat je je wagen in een andere kleur aanbiedt (ook al is het eigenlijk geen andere kleur) ?
                  Op de keuring kunnen ze over alles ambetant doen dus geen domme vraag, als ge 't mij vraagt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                    Bij mijn recentste adreswijziging is m`n Alfa op mijn inschrijvingsbewijs van een zwarte in een beige veranderd, en daar doet men nergens moeilijk over. Een wrap zal dus ook wel geen probleem zijn.

Comment

.. dan zou zowat elke firmawagen met bestickering het moeilijk hebben. "hij is geel/groen/bruin/blauw met een beetje rood/oranje/zwart en kleine paarse/roze stipjes"

Flauwekul .. een wrap is maar iets 'tijdelijks' dus denk niet dat ze daar moeilijk over gaan/kunnen doen.

Comment

Mensen die een goed adres hebben in Oost-Vlaanderen?

Comment

Ik veranderde de kleur van mijn auto op een zwart mat.
                          Auto ziet er geweldig.
                          mvg

Comment

.. topic werdt samengevoegd .. dus ook kort wat antwoorden op de eerste post nu.

- nieuwe wagen wrappen is geen probleem. Lak blijft in principe in nieuwstaat eronder.
                            - aantal keren wrappen is mijn inziens onbeperkt en beschadigd de lak niet, mits je het natuurlijk wel professioneel doet.
                            - kostprijs tussen de 1000 en 2000 euro (incl. tax / 3 jaar garantie)
                            - uiteraard kun je een wrap niet polijsten etc. Normaal gezien is standaard wassen voldoende
                            - wraps kun je herkennen aan sommige naadjes (ook afhankelijk van de professionaliteit van de wrapper). Daarnaast is meestal de binnenkant deuren etc. niet meegenomen, aangezien dit zeer moeilijk / niet doenbaar is. Advies is dan ook rekening te houden met je basiskleur (.. en dus geen gele te pakken die je zwart laat zetten )
                            - glans wraps zijn inderdaad (nog) niet direct vergelijkbaar met gewone lak.

Comment

Ben ook op zoek naar een goed adresje voor wrapping. Wel enkel voor de buitenspiegels. Omdat het enkel de spiegels zijn liefst een adresje in België.
                              Iemand een idee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                                Ben ook op zoek naar een goed adresje voor wrapping. Wel enkel voor de buitenspiegels. Omdat het enkel de spiegels zijn liefst een adresje in België.
                                Iemand een idee?
                                In Turnhout zitten naar het schijnt zeer bekwame mannen.

Hier ga je al wat verder mee geraken: KLIK

Ken iemand die zijn reclame daar steeds laat doen op bestelwagens etc. Zeer tevreden over en zeer goed van kwaliteit.

Comment

VWTinting in Haasdonk.
                                  0477 71 00 01

Die doet al mijn plakwerk!
                                  Ruiten, spiegels, volledige wrapping enzovoort!

Comment

Ik wil m'n Integra in Gulf kleuren laten wrappen, wat kost me dat?

Comment

Zo'n wrap, is dat eigenlijk volledig waterdicht? Misschien toch maar de Integra wrappen dan tegen het opkomend roest .

Comment

Working...
                                      X