Mededeling

Collapse
No announcement yet.

full wrap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

vooral doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
      vooral doen

Als het niet zo duur was, zou ik het nog durven ook , die Spoon kleuren zijn vet

Comment

voor dat geld kan je al beter je wagen laten spuiten denk ik zo...

ik heb ooit een opel astra laten spuiten voor 700 euro! ik had hem zelf mat geschuurd zodat de carossier enkel nog hier en daar wat moest bijwerken, grondlaag en spuiten

een gewone wagen volledig laten voorbewerken en spuiten moet toch wel lukken voor 1500a2000 euro...

Comment

Ik kan www.nikkelsigns.be aanbevelen.

Comment

Iemand zijn helm al laten wrappen?

Comment

Of zijn dak?

Comment

In de vorige EVO (engelstalig magazine) hebben ze van hun grijze GTR een blauw-paarse metallic gemaakt dmv een wrap. Staat een artikel van in het vorige nummer. Echt knap gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                  Is deze video hier al langsgekomen?

http://www.evo.co.uk/videos/planetev...rap_video.html
                  zotte mannen

Comment

Hier is ook zo'n bedrijf/carossere, (Opwijk), ook proper gedaan daar.
                    Zijn bmw heeft hij tijdje in fluo(?)groen gehad, Best knap.
                    http://www.bcdesign.be/index.php daar staat ook nog wat meer info op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 914 Bekijk Berichten
                      Is deze video hier al langsgekomen?

http://www.evo.co.uk/videos/planetev...rap_video.html
                      En dat is dan zogezegd zonder lakschade zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                        Iemand zijn helm al laten wrappen?
                        Nee, ze pakt de pil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Nee, ze pakt de pil

Comment

Hoe noemt het bekende duitse bedrijf weer die zich bezighoudt met wrapping ?

Iemand die mij snel kan helpen ?

Edith zegt dat het www.intax.de is .. Toch bedankt !
                            Last edited by ; 27/03/2010, 15:35.

Comment

Goeike
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Nee, ze pakt de pil

Comment

ook een handige wrap-harry hier :

onder "diverse" zie je enkele wrapped beemers

Comment

Kan je een wagen met (lichte) lakschade wrappen? Vandaag is er een klein 'accidentje' gebeurd waardoor de zijkant van de wagen geschaafd is en zou dus ipv een respray een folierung overwegen.

Comment

Doe het zelf: voor 90 euro je auto wrappen

Gepost op 27-04-2010 om 14:05 door ricardo in BMW | 26 Reacties »
                                    Ruim duizend euro aftikken om je auto bij een bedrijf te laten voorzien van een wrap kan altijd nog. De eigenaar van deze BMW 330i bewijst dat dit zelf ook goed te doen is. Engelengeduld en twee rechterhanden zijn een pre.
                                    We weten allemaal wel dat vakkundig vinyl aanbrengen op auto’s vakwerk is. Maar een bezoeker van E90Post laat zien dat ook iemand zonder enige wrap-ervaring het kan. Hij was de blauwe lak op zijn Bimmer zat en besloot zelf aan de gang te gaan met grote stukken plakplastic, wat gereedschap en een föhn van $10.
                                    De benodigdheden: Een flink stuk matzwart vinyl, applicatievloeistof, een raamtrekker en een mesje. Zorg ervoor de auto brandschoon en stofvrij is, en lees HIER hoe hij tot dit resultaat gekomen is. Iets meer dan een week was hij in de avonduren bezig met zijn bolide om ‘m er zo uit te laten zien. En dat ziet zeker niet slecht uit.

Ruim duizend euro aftikken om je auto bij een bedrijf te laten voorzien van een wrap kan altijd nog. De eigenaar van deze BMW 330i bewijst dat dit zelf ook goed te doen is. Engelengeduld en twee rechterhanden zijn een pre. We weten allemaal wel dat vakkundig vinyl aanbrengen op auto’s vakwerk is. Maar een […]

Comment

.. dat zou ik dan wel eens van dichtbij / na een paar maanden / bij het er weer afhalen willen zien. Uiteraard kun je van alles op je wagen plakken, maar of het net zo goed is ...

De folie-mannen die ik ken zitten wat betreft hun inkoop van de folie al tussen de 500 - 1000 euro.

@speedexceed .. zag je post hier nu pas. De folieman, die o.a. de bekende GT-R heeft gedaan, is de dichts bijzijnde verdeler van Intax.de

Comment

Waar kan je ergens folie kopen? Ik wil het wel eens proberen.... Heb nog een CRX en Puma staan die gaan dienen voor circuit en rally. Wraps moeten dus niet "perfect" zijn... Just want to try it for the fun
                                        sigpic

Comment

Working...
                                        X