Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
full wrap
Collapse
X
-
nu serieus want voor 90 euro vind ik amper 2 meter :pLast edited by KBK Racing; 14/09/2010, 21:31.sigpic
Comment
-
Ik heb voor het vrouwtje een BMW 1 Cabrio besteld en ik zou deze eventueel in mat zilver willen laten wrappen, iemand ervaring en weet over de prijs?
Weet er misschien ook iemand waar ik enkele voorbeelden kan vinden van mat zilver aangezien google me niet echt vooruit helpt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BuckZiLLa Bekijk BerichtenIk heb voor het vrouwtje een BMW 1 Cabrio besteld en ik zou deze eventueel in mat zilver willen laten wrappen, iemand ervaring en weet over de prijs?
Weet er misschien ook iemand waar ik enkele voorbeelden kan vinden van mat zilver aangezien google me niet echt vooruit helpt?
En anders heb ik nog een adreske... ergens...
Comment
-
Mini wrap
Hey,
Ik zag hier staan dat jij ook auto's wrapt en in de buurt van Gent woont.
Ik ben van de kust en rij met ne mini cooperD.
Wat zou mij dat kosten als jij mijn mini wrapt, of bepaalde stukken. En heb jij hier al ervaring mee?
Liefst zou het in het mat zwart.
Ook had ik de vraag, ik zou een kofferbak aanschaffen voor op m'n dak, zou jij erin slagen om dit ook te wrappen in een stylie kleurtje, of is dit bijna onmogelijk?
Laat eens iets weten.
Grtz Aaron Coutteau
Anders moet je mij maar mailen, coutteau@gmail.com
Comment
-
Hey,
Ik zag hier staan dat jij ook auto's wrapt en in de buurt van Gent woont.
Ik ben van de kust en rij met ne mini cooperD.
Wat zou mij dat kosten als jij mijn mini wrapt, of bepaalde stukken. En heb jij hier al ervaring mee?
Liefst zou het in het mat zwart.
Ook had ik de vraag, ik zou een kofferbak aanschaffen voor op m'n dak, zou jij erin slagen om dit ook te wrappen in een stylie kleurtje, of is dit bijna onmogelijk?
Laat eens iets weten.
Grtz Aaron Coutteau
Anders moet je mij maar mailen, coutteau@gmail.com
Comment
-
hey.
de folies van tegenwoordig kunnen wel tegen wa.
ma idd vo da zout moet je mss wel op passen.
ik werk al 5 jaar in de bestickerings sector.
als de stickers niet goed geplakt zijn of een foute techniek gebruikt wordt kan de sticker wel lossen door temperatuur verschillen.
maar normaal gezien kunnen ze wel tegen wat winters.
greets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Landervw Bekijk BerichtenBeste,
Ik zou graag eens een ander kleurtje op mijn Mini willen, en daarom leek 'car wrapping' de ideale oplossing.
Op het internet heb ik al heel wat mooie voorbeelden gevonden en ik twijfel zowat tussen verschillende mogelijkheden. Aangezien zo'n wrap toch niet permanent is, zou ik wel iets speciaal willen hebben.
Ik vraag me af of zo'n wrap goed tegen winterse omstandigheden kan, aangezien ik dit eventueel zou willen doen voordat ik op wintersport vertrek. Maar volgens mij kan zout, sneeuw, etc niet goed zijn voor zo'n wrap.
Als dit het geval is dan ben ik van plan het gewoon te verplaatsen naar de zomer.
Hey.
heb je al eens gehoord voor je wrap?
en wat voor kleur zou je willen?
ik werk al 5 jaar als bestickeraar in een reklame bedrijfje. kheb al meer dan 40 auto's gewrapt.
na men uuren pak ik ook wagens in.
voor 1500 euro kan ik wel een minni inpakken.
ik heb alleen geen plek om het te doen.
greets
Comment
Comment