Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 MTM bimoto spacers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A4 MTM bimoto spacers

Binnen een jaartje (of is er dan bijna een facelift?) dien ik over een nieuwe wagen te beschikken.
    Het wordt een A4 avant met ofwel een 3.0 TDI ofwel een 3.0 TFSI (s4).

Graag zou ik deze uitrusten met MTM bimoto velgen 19".
    Hierbij zou ik blijkbaar gebruik moeten maken van spacers.

Geraak ik met dergelijke spacers door de keuring of kan dit een probleem vormen?

Stel die vraag binnen 5 jaar misschien eens opnieuw... eerder zal je er geen probleem mee hebben...

Comment

Mag niet voor de keuring. Misschien hebben ze tegen dan wel al bimoto velgen die zonder spacers passen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Mag niet voor de keuring. Misschien hebben ze tegen dan wel al bimoto velgen die zonder spacers passen.
        Ok, bedankt!

Ik ben een leek in dergelijke zaken... iemand een idee wat de nadelen (gevaren) kunnen zijn van de plaatsing van spacers?

Comment

hoe dik gaan die spacers zijn?

meer dan 2 cm? dan zou ik opteren voor adaptors. De adaptor vijs je op de naaf, de velg vijs je op de adaptor wat het geheel zeer stevig maakt. Anders moet je zeer lange bouten gaan monteren, te lang soms...

Nadelen... je moet gewoon goed uitrekenen dat je spoorbreedte niet tezeer wordt aangetast, want dat gaat altijd van invloed zijn op je wiellagers (wordt meer kracht op uitgeoefend en daardoor slijten die sneller, hoe snel hangt af van hoeveel je afwijkt).
          www.peugeotforum.be

Comment

Adapters zijn ook verboden voor de keuring.

Comment

Zal waarschijnlijk 15mm zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                Zal waarschijnlijk 15mm zijn.
                Inderdaad, 15 mm

Comment

Working...
                X