Toen ik verleden week thuiskwam zag ik dat er in mijn motorkap serieus gekrast geweest is. De auto is wel geen omnium. Nu is de vraag of jullie soms een niet te duur adresje weten om een motorkap te herspuiten niet te ver van Buggenhout (Oost Vlaanderen, Vlaams Brabant,..)?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
motorkap herspuiten
Collapse
X
-
vipdriver, ik vind het straf da ge zoon dingen kunt zeggen.
want u prijs is afhankelijk van de kleur en de hoeveelheid dat er moet worden gespoten.
om u een idee te geven, 1 mijn motorkap is 1.20m op 1.50m en mijn verf kost 96 euro/L
dan nog is afschuren enz.
tzou mij verbazen dat jij dat kunt doen voor 75 euro. ik wil u daar best wel aan houden de volgende keer dat ik spuitwerk nodig heb. en ni te goei , worde ni betaald en doede het werk opnieuw.
want anders steek ik u in brant
Comment
-
Is dit toevallig gebeurd in Leuven als ik vragen mag?
Vorige week net hetzelfde meegemaakt
Comment
-
De "kloterij" is dat als je een motorkap herspuit,je ook de voorste spatborden meen moet nemen(kleurverschil)als je 't goed wil doen.
En dan ben je echt niet klaar voor de hier genoemde 75 euries
Ook is 't natuurlijk belangrijk om te weten wat er precies moet gebeuren,dus hoe diep de beschadiging is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenvipdriver, ik vind het straf da ge zoon dingen kunt zeggen.
want u prijs is afhankelijk van de kleur en de hoeveelheid dat er moet worden gespoten.
om u een idee te geven, 1 mijn motorkap is 1.20m op 1.50m en mijn verf kost 96 euro/L
dan nog is afschuren enz.
tzou mij verbazen dat jij dat kunt doen voor 75 euro. ik wil u daar best wel aan houden de volgende keer dat ik spuitwerk nodig heb. en ni te goei , worde ni betaald en doede het werk opnieuw.
want anders steek ik u in brant
zou maar op u woorden letten mijn goede vriend maar nu eve ter zake
de rede dat ik dat zij is omda t ik bij een erkend bedrijf er zo veel heb voor betaald maar
wa je zelf moe doen is de wage klaar zette voor te spuite de rest doen zij wel
en ja ik ken mense die mense kennen snap je wou u maar helpen meer niet
je mag van mijn part u gaan blauw betalen
ik laat u wage spuite vo 900euro volledig mor ja ge moe wa mense kenne natuurlijk
speciale verf of niet daar zien wij niet heen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
de rede dat ik dat zij is omda t ik bij een erkend bedrijf er zo veel heb voor betaald maar
ik laat u wage spuite vo 900euro volledig mor ja ge moe wa mense kenne natuurlijk
speciale verf of niet daar zien wij niet heen2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
speciale verf of niet daar zien wij niet heen
dankzij die code weet men wat er allemaal in die verf moet gemixed worden om die kleur te krijgen. het kan me ni schelen welke menen ge kent en welke ge niet kent. die producten die in die verf gaan moeten betaald worden. ik ken ook mensen die bij dupont werken en dat is de prijs van die verf.
ik heb zojuist een deuk uit mijn auto laten halen en laten spuiten, en mijn carrosie zegt zelf. was u auto in het zwart geweest IPV die kleur dan had het u 1/3de van de prijs minder gekost. omdat zwart over het algemeen zo goed als niets kost.
en ik kan dat best geloven dat wat krassen wegwerken in een zilveren auto ( de simpelse kleur van allemaal ) of een zwarte auto. niet veel gaat kosten buite wat schuur en spuitwerk.
maar zolang de persoon zijn kleur van verf niet heeft gezegd of de grote van het oppervlak enz .
kunt gij niet zeggen dat het maar 70 euro gaat kosten.
want geloof me vrij , dan GAAT gij of u kennisen u broek eraan scheuren. zelfs al schuur ik morgen voledig mijn auto zelf af en moet ge er enkel nog een laklaagje erover zetten.
btw,
begint er maar aan tegen 70 euro.
+ YouTube Video
ow ff kleinigheidje, das dus een speciale onderlaag + speciale paintlaag erover, dat betekent dat die motorkap zowiezo 2x in cabine moet gaan.
de gemiddelde prijs om bij een carrosie een cabine af te huren is 75 euro.
tiens, das dus al 150 euro da ge alleen nog maar aan cabin kosten moet betalen en ge hebt nog gene lak aangekocht.
owja, nu nog de verf aanschaffen.
wel, tripping paints verkoopt deze
1/2 Pint Kit of Black Pearl.......$125.00
1-PINT Kit of Black Pearl............$250.00
1-Quart Kit of Black Pearl.....$450.00
1-Gallon Kit Black Pearl.........$1,600.00
en als het dan ni goed was wou ik da ge het opnieuw deed.
geloof me vipdriver, ge scheurt u broek eraan. dus kom hier niet de grote jan uithangen da ge het voor die prijs kunt doen, want das bullshit zonder meer gegevens ervan te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenen ik kan dat best geloven dat wat krassen wegwerken in een zilveren auto ( de simpelse kleur van allemaal )
Voor de rest leeft viprijder wel een beetje in zijn eigen wereld, ik wil hem deze motorkap anders eens voor 75€ zien herspuiten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenCorrect me if I'm wrong, maar ik dacht al gehoord te hebben dat zilver een regelrechte köt-kleur is om te herspuiten qua kleurverschillen enzo.
Voor de rest leeft viprijder wel een beetje in zijn eigen wereld, ik wil hem deze motorkap anders eens voor 75€ zien herspuiten
maar het kan zijn wat je zegt dat het echt een rotkleur is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenwas u auto in het zwart geweest IPV die kleur dan had het u 1/3de van de prijs minder gekost. omdat zwart over het algemeen zo goed als niets kost.A Twist of the Wrist
Comment
-
yups klopt.
ik het het dan ook over het standaard gloss zwart.
Comment
-
Halo beste
mijn naam is claeys bjorn en wij zijn wonende te berlaar...mijn vrouw haar autotje is een beetje gebluts namelijk de motorkap ...heb dus een piraatmotorkap gekocht en zoek de goedkoopste manier om deze te spuiten aangezien dit een oude auto is (14j) mag dit allemaal niet zoveel geld kosten...daarom mijn reactie op het antwoord dat u 75euro vraagt voor een motorkap te spuiten .....dit is mijn telefoonnummer hoop u zo snel mogelijk te horen voor meer info alvast bedankt claeys bjorn ....
Comment
Comment