Mededeling

Collapse
No announcement yet.

smartphone vraagje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Redelijk belachelijke redenering die je hier maakt Jochen maar zo kennen we je wel. Ik zou eerder zeggen dat een herlaadkaart iets is voor mensen die hun budget strikt onder controle willen houden, zich niet willen laten binden voor een bepaalde duur en op die manier steeds van de beste tarieven kunnen profiteren. Je zou verder niet de eerste zijn die na aanschaf van een smartphone een factuur krijgt van verschillende duizenden euro's met een abonnement.
    en das een nog belachelijkere redenering die jij hier dan maakt.

    - met een abonnement kan je je budget ook strikt onder controle houden. wees alleen niet zo lui om af en toe de stand van je factuur eens op te vragen!

    - met abo's geniet je voordeligere tarieven dan met een herlaadkaart.

    --> laat iedereen gewoon voor zichzelf beslissen wat zijn/haar beste formule is.

    Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    Heb ik zelf niet meegemaakt maar over gelezen op het iPhoneforum. Daar was iemand die na aankoop van een iPhone een zwaar gepeperde factuur kreeg van Proximus en dat was niet van te surfen in het buitenland.
    je kan je op genoeg manieren inlichten over de tarieven van je operator. je kan het verbruik opvragen op je GSM.

    dan zomaar een of ander data-bundeltje aansluiten en de jan gaan uithangen..... moet je achteraf niet komen sakkeren.

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
      en das een nog belachelijkere redenering die jij hier dan maakt.

      - met een abonnement kan je je budget ook strikt onder controle houden. wees alleen niet zo lui om af en toe de stand van je factuur eens op te vragen!
      Alleen zijn mensen met een abonnement wel te lui om die stand op te vragen. Ze zijn zelfs "te lui" om één keer per jaar naar hun operator te bellen om een herziening van hun abonnement te vragen zodat ze voordeliger kunnen bellen. Ik ken er genoeg die reeds meer dan 5 jaar bij dezelfde operator zitten met hetzelfde abbo.

      - met abo's geniet je voordeligere tarieven dan met een herlaadkaart.
      Dat lijkt alleen maar zo. Door de langere looptijd van een abonnement betaal je aan het einde van de rit altijd meer. Ik heb al altijd een herlaadkaart en er is niemand maar dan ook niemand die ik ken die minder betaalt aan gsmkosten dan ik. Gratis belminuter zetten vooral aan tot meer bellen en eens die gratis minuten op zijn dan bellen de meesten gewoon door zodat ze toch meer moeten betalen. Je zal mij de trukken van de Belgische operatoren niet leren kennen. Proximus had bvb een abonnement van 15 maanden waarmee je de eerste 12 maanden heel veel gratis minuten kreeg maar na de 12de maand moest je de volle pot betalen en als je het niet op tijd opzegde had je ze nog eens 15 maanden aan je been. Dit is echter bij iedere operator zo, als je je contract voortijdig of te laat opzegt dan moet je een opzegvergoeding betalen. Met een prepaidkaart beslis je van vandaag op morgen om naar een andere operator te gaan.

      [quote] --> laat iedereen gewoon voor zichzelf beslissen wat zijn/haar beste formule is.[/quote


      ]Daar heb ik totaal geen probleem mee, alleen heb jij er blijkbaar een probleem mee dat mensen hun mening neerzetten. Trouwens, mensen kunnen maar zeer moeilijk beslissen wat voor hen de beste formule is, ze laten zich overhalen door de reclame of door een verkoper of familielid die ook klant is. Om onafhankelijk advies te krijgen van welke operator het best bij je past bestaat er een website: http://www.bestetarief.be/


      je kan je op genoeg manieren inlichten over de tarieven van je operator. je kan het verbruik opvragen op je GSM.

      dan zomaar een of ander data-bundeltje aansluiten en de jan gaan uithangen..... moet je achteraf niet komen sakkeren.
      Kom zelf niet sakkeren kereltje. Een "data-bundeltje" sluit je niet aan maar dat koop je of vraag je aan. Eerst jezelf een goed informeren en dan terugkomen zou ik zo zeggen.
      Last edited by ; 28/12/2009, 09:48.

      Comment


      • #23
        [quote=Diabolic;3798331]Alleen zijn mensen met een abonnement wel te lui om die stand op te vragen. Ze zijn zelfs "te lui" om één keer per jaar naar hun operator te bellen om een herziening van hun abonnement te vragen zodat ze voordeliger kunnen bellen. Ik ken er genoeg die reeds meer dan 5 jaar bij dezelfde operator zitten met hetzelfde abbo.

        Dat lijkt alleen maar zo. Door de langere looptijd van een abonnement betaal je aan het einde van de rit altijd meer. Ik heb al altijd een herlaadkaart en er is niemand maar dan ook niemand die ik ken die minder betaalt aan gsmkosten dan ik. Gratis belminuter zetten vooral aan tot meer bellen en eens die gratis minuten op zijn dan bellen de meesten gewoon door zodat ze toch meer moeten betalen. Je zal mij de trukken van de Belgische operatoren niet leren kennen. Proximus had bvb een abonnement van 15 maanden waarmee je de eerste 12 maanden heel veel gratis minuten kreeg maar na de 12de maand moest je de volle pot betalen en als je het niet op tijd opzegde had je ze nog eens 15 maanden aan je been. Dit is echter bij iedere operator zo, als je je contract voortijdig of te laat opzegt dan moet je een opzegvergoeding betalen. Met een prepaidkaart beslis je van vandaag op morgen om naar een andere operator te gaan.

        --> laat iedereen gewoon voor zichzelf beslissen wat zijn/haar beste formule is.[/quote


        ]Daar heb ik totaal geen probleem mee, alleen heb jij er blijkbaar een probleem mee dat mensen hun mening neerzetten. Trouwens, mensen kunnen maar zeer moeilijk beslissen wat voor hen de beste formule is, ze laten zich overhalen door de reclame of door een verkoper of familielid die ook klant is. Om onafhankelijk advies te krijgen van welke operator het best bij je past bestaat er een website: http://www.bestetarief.be/



        Kom zelf niet sakkeren kereltje. Een "data-bundeltje" sluit je niet aan maar dat koop je of vraag je aan. Eerst jezelf een goed informeren en dan terugkomen zou ik zo zeggen.
        dat abo's te lui zijn om de stand van hun factuur of een herberekening aan te vragen, weet ik maar al te goe. ik zie het elke dag in onze shop.

        en hou maar al op over mezelf goe te informeren. denk dak er genoeg over weet. als ik jouw uitleg lees, weet jij er blijkbaar niet genoeg van. maar dat laat ik aan jou over, daar heb ik me niet mee te moeien.

        ik kom hier niet sakkeren, kereltje. laat jochen dan ook bewust kiezen voor een abo als hij dat wilt. da hoeft helemaal niet belachelijk te zijn.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Kom zelf niet sakkeren kereltje. Een "data-bundeltje" sluit je niet aan maar dat koop je of vraag je aan. Eerst jezelf een goed informeren en dan terugkomen zou ik zo zeggen.
          Volledig mee eens!

          Wat ken jij nu van dat soort dingen Manos! Hang hier nu niet de grote Jan uit he! Ga je eerst eens informeren in een Base shop ofzo voor je hier uit je nek komt lullen!

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Volledig mee eens!

            Wat ken jij nu van dat soort dingen Manos! Hang hier nu niet de grote Jan uit he! Ga je eerst eens informeren in een Base shop ofzo voor je hier uit je nek komt lullen!
            oei.... ik zal eerst eens wa gaan vragen in zo een BASE-shop.

            je doet me twijfelen...

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten

              dat abo's te lui zijn om de stand van hun factuur of een herberekening aan te vragen, weet ik maar al te goe. ik zie het elke dag in onze shop.
              Maar toch vind je een abonnement de beste keuze?? Misschien dat je die mening hebt omdat je blijkbaar verkoper bent in een shopje (??) en je een bepaald aantal abonnementen moet verkopen per maand om een premie te krijgen ofzo? Dan begrijp ik het wel.

              en hou maar al op over mezelf goe te informeren. denk dak er genoeg over weet. als ik jouw uitleg lees, weet jij er blijkbaar niet genoeg van. maar dat laat ik aan jou over, daar heb ik me niet mee te moeien.
              Als jij verkoper bent dan ben jij de laatste waar ik iets aan koop. Je kan nog geeneens hoofdletters gebruiken laats staan dat je alles zou weten over gsm-abonnementen. De meeste verkopers weten vooral welke abonnementen ze moeten verkopen om hun premies te krijgen, niet wat het voordeligst is voor hun klanten.

              ik kom hier niet sakkeren, kereltje. laat jochen dan ook bewust kiezen voor een abo als hij dat wilt. da hoeft helemaal niet belachelijk te zijn.

              Waar lees je hier ergens dat ik Jochen iets opdring? Het lijkt mij vooral dat jij wil dat er abonnementen worden gekocht want dat is blijkbaar in jou voordeel.

              Comment


              • #27
                Wat een belachelijke discussie. Ik heb een abonnement van 20 euro per maand. Ik bel meer dan een uur per dag met men gsm en kom zelden boven een factuur van meer dan 25 euro per maand. Ik wil niet weten wat ik zou betalen met een herlaadkaart...
                Ok, het abonnement dat ik heb kan je niet meer afsluiten. Ik heb dan ook bewust 3 jaar geleden dit abonnement afgesloten omdat het pakken goedkoper uitkomt.

                Zeggen dat een herlaadkaart altijd goedkoper is... dat wil toch gewoon zeggen dat jij gewoon weinig belt, want anders betaal je je toch echt blauw??

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                  Maar toch vind je een abonnement de beste keuze?? Misschien dat je die mening hebt omdat je blijkbaar verkoper bent in een shopje (??) en je een bepaald aantal abonnementen moet verkopen per maand om een premie te krijgen ofzo? Dan begrijp ik het wel.



                  Als jij verkoper bent dan ben jij de laatste waar ik iets aan koop. Je kan nog geeneens hoofdletters gebruiken laats staan dat je alles zou weten over gsm-abonnementen. De meeste verkopers weten vooral welke abonnementen ze moeten verkopen om hun premies te krijgen, niet wat het voordeligst is voor hun klanten.




                  Waar lees je hier ergens dat ik Jochen iets opdring? Het lijkt mij vooral dat jij wil dat er abonnementen worden gekocht want dat is blijkbaar in jou voordeel.
                  Jammer genoeg denken vele verkopers zo. liever commissie dan het belang van de klant.

                  maar zolang je ni door mij geholpen bent, hoef ik van jou geen verwijten. je kent me niet dus catalogiseer me dan ook niet.

                  Comment


                  • #29
                    Prettige Kerst allemaal!

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      alé jong, slechts voor 10MB porno surfen per maand, da's ni veel!
                      Bwa, das net genoeg hoor

                      Buiten voor porno gebruik ik die 10MB ook nog voor de occasionele google, TrackID, ...
                      2002 MX-5 NB 1.6

                      2011 Honda PCX

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                        Prettige Kerst allemaal!
                        Prettige Kerst terug, Jules!!

                        Comment

                        Working...
                        X