Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Silencer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Silencer

Waar zitten de tjoeners hier op het forum? Iemand enig idee waar ik zoiets kan vinden als tijdelijke oplossing? Iemand ervaring met een silencer, blijven die dingen goed zitten in de uitlaat en maakt dat een groot verschil uit qua geluid? Verschil in prestaties met een silencer?
    Ik word echt horendol van de uitlaat op de Integra en de originele uitlaat is redelijk rot. Dus zoek een tijdelijke oplossing totdat er een nieuwe uitlaat onder kan.

grtz

TjoenerSteve

Oke, jij bent dus de allerlaatste van wie ik deze vraag verwachtte

Comment

Comment

Luid is goed, maar erover is erover

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
          Oke, jij bent dus de allerlaatste van wie ik deze vraag verwachtte

Eigenlijk

Comment

Ik voel het al, dit wordt een zeer productief topic

Comment

Ge stelt mij teleur.
              Welke pijp steekt eronder?

Silencer is vaak toch niet meer dan een stuk metaal dat in de uitlaat wordt vastgedraaid, zodus... mag er geboord worden in de uitlaattip?

En ik wens foto's/topic.
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Ge stelt mij teleur.
                Welke pijp steekt eronder?

Silencer is vaak toch niet meer dan een stuk metaal dat in de uitlaat wordt vastgedraaid, zodus... mag er geboord worden in de uitlaattip?

En ik wens foto's/topic.

Er zit al een gat in de uitlaattip, het ding is al voorzien voor een silencer blijkbaar . Geen flauw idee van welk merk, het is een 3 inch rioolbuis in ieder geval.

Topic komt eraan van zodra de originele velgen eronder staan en ik een paar deftige foto's heb genomen

Zal eens een fotooke zoeken van toen ik hem ben gaan halen

Comment

Voila

Last edited by ; 29/12/2009, 20:06.

Comment

Knappe uitlaat!

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                        Voila

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Knappe uitlaat!
                        Ge ziet hem toch?

Comment

Post tjoener

Comment

Heerlijke kar, en stilletjesaan tamelijk moeilijk om een zuiver exemplaar te vinden...

Is het "Buddy Club"-luid?
                            Well after going through my collection I ran across this video, after seeing it, might get thi exhaut again!!!Mods:Injen CAIBuddy Club Race HeaderBuddy Club ...

Integra with Buddyclub spec III 3 exhaust, accelerating from 120km/h.

Qua prestatieverlies, deze had 5pk minder met silencer in z'n uitlaat vanaf de collector
                            Honda Integra type R Launching, 219hp and 202NmSpecs are:- DC sports 4-1 header (2.5 inch)- 2.5 inch Invidia catback without CAT -straight pipe-- AEM cold ai...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                              Heerlijke kar, en stilletjesaan tamelijk moeilijk om een zuiver exemplaar te vinden...

Is het "Buddy Club"-luid?
                              Well after going through my collection I ran across this video, after seeing it, might get thi exhaut again!!!Mods:Injen CAIBuddy Club Race HeaderBuddy Club ...
                              Djeezes.. Das er ECHT wel over

Comment

De mijne is toch nog wel iets stiller, maar irl is het er toch nog een beetje over, vind ik.

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik zal vanmiddag eens een soundfile maken om te vergelijken

Comment

Een dB killer dus?

Comment

Bij Avb-sports hebben ze silencers, hopelijk kom ik niemand bekend tegen als ik daar aankom

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Een dB killer dus?

Een ik-wil-toegelaten-worden-op-het-ciruit-ding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
                                        Djeezes.. Das er ECHT wel over
                                        Alles is relatief...maar dat is inderdaad te luid

Dit is ook nog wel een tamelijk bekend filmpje, Civic Type R EP3 met Buddy Club Spec III

When hell breaks loose...

Comment

Working...
                                        X