Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Inderdaad dat is mijn filmpje
Zonder silencer (zoals in de movie) had ik op testbank 219pk, met silencer 214pk.
Dat valt dus nog heel goed mee, ik rij dagelijks met de silencer in mijn uitlaat, dat ding blijft perfect zitten en trilt of rammelt helemaal niet. Zonder silencer is het niet te doen als daily, en anders ook niet.
Misschien kan je eens aan de vorige eigenaar vragen of hij dat ding nog ergens liggen heeft ? Kan je geen detail foto van de demper maken, misschien herken ik het merk wel en dan is het alijd makkelijker om de silencer ervan op het net te vinden
Inderdaad dat is mijn filmpje
Zonder silencer (zoals in de movie) had ik op testbank 219pk, met silencer 214pk.
Dat valt dus nog heel goed mee, ik rij dagelijks met de silencer in mijn uitlaat, dat ding blijft perfect zitten en trilt of rammelt helemaal niet. Zonder silencer is het niet te doen als daily, en anders ook niet.
Misschien kan je eens aan de vorige eigenaar vragen of hij dat ding nog ergens liggen heeft ? Kan je geen detail foto van de demper maken, misschien herken ik het merk wel en dan is het alijd makkelijker om de silencer ervan op het net te vinden
Super, ik zal morgen eens een foto nemen en de wagen eens opkrikken, misschien dat ik ergens een merk kan vinden. Het is ieder geval een volledige lijn met volledige decat en ook de manifold is niet meer origineel. Ik heb de wagen van een garage gekocht, ik zal eens een mailtje sturen naar die mannen, misschien dat zij de vorige eigenaar nog kunnen contacteren. Er is in ieder geval een gatje voorzien achteraan in de uitlaat, dus is weldegelijk voorzien om een silencer te plaatsen.
Comment