Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Silencer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Komt er eigenlijk een originele uitlaat op?
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Hier zitten pas luide uitlaten bij

Comment

ik ben dat ook aant zoeke voor de evo..krijg hoofdpijn als ik er 5 min mee rijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten

Qua prestatieverlies, deze had 5pk minder met silencer in z'n uitlaat vanaf de collector
          http://www.youtube.com/watch?v=RtqHWGLDBw0
          Inderdaad dat is mijn filmpje
          Zonder silencer (zoals in de movie) had ik op testbank 219pk, met silencer 214pk.
          Dat valt dus nog heel goed mee, ik rij dagelijks met de silencer in mijn uitlaat, dat ding blijft perfect zitten en trilt of rammelt helemaal niet. Zonder silencer is het niet te doen als daily, en anders ook niet.
          Misschien kan je eens aan de vorige eigenaar vragen of hij dat ding nog ergens liggen heeft ? Kan je geen detail foto van de demper maken, misschien herken ik het merk wel en dan is het alijd makkelijker om de silencer ervan op het net te vinden

Comment

kar > andere uitlaat > te luid > dan stoppen we die maar vol

tjoeners en jhonny's ik zal ze ook nooit begrijpen

wat is er fout met OEM uitlaat??? Te goed gemaak zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten
              wat is er fout met OEM uitlaat??? Te goed gemaak zeker?

Yep, veel te goed !
              Zo goed dat het niet meer mooi is en de meeste er een ander onder gaan hangen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk Berichten
                Yep, veel te goed !
                Zo goed dat het niet meer mooi is en de meeste er een ander onder gaan hangen.

ik zal jullie nooit begrijpen.
                economie zal er maar wel bij varen zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DC2 Bekijk Berichten
                  Inderdaad dat is mijn filmpje
                  Zonder silencer (zoals in de movie) had ik op testbank 219pk, met silencer 214pk.
                  Dat valt dus nog heel goed mee, ik rij dagelijks met de silencer in mijn uitlaat, dat ding blijft perfect zitten en trilt of rammelt helemaal niet. Zonder silencer is het niet te doen als daily, en anders ook niet.
                  Misschien kan je eens aan de vorige eigenaar vragen of hij dat ding nog ergens liggen heeft ? Kan je geen detail foto van de demper maken, misschien herken ik het merk wel en dan is het alijd makkelijker om de silencer ervan op het net te vinden

Super, ik zal morgen eens een foto nemen en de wagen eens opkrikken, misschien dat ik ergens een merk kan vinden. Het is ieder geval een volledige lijn met volledige decat en ook de manifold is niet meer origineel. Ik heb de wagen van een garage gekocht, ik zal eens een mailtje sturen naar die mannen, misschien dat zij de vorige eigenaar nog kunnen contacteren. Er is in ieder geval een gatje voorzien achteraan in de uitlaat, dus is weldegelijk voorzien om een silencer te plaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skippie Bekijk Berichten

ik zal jullie nooit begrijpen.
                    economie zal er maar wel bij varen zeker
                    Prestaties? Het tot zijn recht laten komen van een performante motor?

De meeste OEM uitlaten zijn gewoon dichtgeknepen omdat men de gewone man die niet zoveel om de prestaties geeft blij te maken.

Wil je betere prestaties en een streling voor het oor: Performance uitlaat.

Maar: andere backbox die dan nog verlies geeft en je kan het lawaai niet uitstaan en moet db killer steken ---> joHnny's

Comment

Working...
                    X