Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afstandsbediening centrale vergrendeling

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Afstandsbediening centrale vergrendeling

Een kameraad van mij rijdt met een Toyota Landcruiser LJ73 uit 1990. Zijn auto heeft reeds centrale vergrendeling, maar nu wil hij daar een afstandsbediening aan koppelen.

Hij is niet zeker of dit gaat lukken, waarom weet ik niet juist. Mijn vraag aan jullie is nu: Gaat dit? Ik veronderstel van wel, maar ben niet 100% zeker. Is het dan ook mogelijk om de afstandsbediening aan te sluiten op de huidige centrale vergrendeling of moet er sowieso een volledig nieuw systeem geïnstalleerd worden?

Alvast bedankt!

Dat gaat ja. Ge kunt van die kits kopen, daar zit alles in wat je nodig hebt. Je moet wel iets van stroom kennen en een schema kunnen lezen maar niets ingewikkeld
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Als elektricien zal hem zoiets wel lukken, veronderstel ik? En dit gaat ook als je reeds CV hebt? Want dan heb je al wentelmotoren steken...

Comment

Zijn er die deze kits al steken hebben? En zo ja welke kits raden jullie dan aan?

Comment

ik heb m'n beide auto's uitgerust met zo'n kitje. Het principe is altijd supereenvoudig. Ik sluit ze aan aan de CV-pomp (vacuumsysteem dan wel), en het enige wat je dus moet doen is plus, massa, en stuursignaal aansluiten. Stak er op een half uurtje in, en werkt feilloos.

Inca Pro is een aanrader. Heel degelijke sleutels imo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            ik heb m'n beide auto's uitgerust met zo'n kitje. Het principe is altijd supereenvoudig. Ik sluit ze aan aan de CV-pomp (vacuumsysteem dan wel), en het enige wat je dus moet doen is plus, massa, en stuursignaal aansluiten. Stak er op een half uurtje in, en werkt feilloos.

Inca Pro is een aanrader. Heel degelijke sleutels imo.
            Dus hij moet wel zo'n volledige kit kopen? Een afstandsbediening op zich is niet genoeg? Ik vraag dit maar omdat op de site waar hij zo'n ding wil bestellen, www.spy-europe.be, de afstandsbediening ook apart verkrijgbaar is en er daar bijstaat dat je dit kan aansluiten op bestaande CV.

In ieder geval al bedankt, ik zal hem je raad meegeven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
              Als elektricien zal hem zoiets wel lukken, veronderstel ik? En dit gaat ook als je reeds CV hebt? Want dan heb je al wentelmotoren steken...

dat is een keyles entry system.

ikzelf heb zoon starterkit.

Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
              Dus hij moet wel zo'n volledige kit kopen? Een afstandsbediening op zich is niet genoeg? Ik vraag dit maar omdat op de site waar hij zo'n ding wil bestellen, www.spy-europe.be, de afstandsbediening ook apart verkrijgbaar is en er daar bijstaat dat je dit kan aansluiten op bestaande CV.

In ieder geval al bedankt, ik zal hem je raad meegeven.
              ik hoop da ge zelf hierin ziet waar de fout zit ?
              zoiets werkt altijd met een zender en een ontvanger. zender is de afstandsbediening. de ontvanger is de module die in de wagen het signaal geeft naar u CV voor de deuren los te doen.
              u auto kan best CV hebben, maar ik betwijfel ( allee ben eigenlijk zeker ) dat ze geen ontvanger in dien auto gaan proppen als ze er geen zenders bijgeven.
              Last edited by Timmie; 04/01/2010, 11:44.

Comment

Bij mij mazda heb ik standaard geen CV, ook als ik aan mijn slot draai met de sleutel opent er maar 1 deur.
                Nu is hier ook een afstandbediening op "geinstalleert" en die zorgt wel voor centrale vergrendeling dus moet zoiezo lukken denk ik .

Comment

tuurlijk, die kitjes kan je zo kopen.
                  zie bovenstaande link.

juist zoals je vleugeldeuren.
                  van die doorpoppers die u deuren auomatisch opendoen
                  en nog zo van die zaken kunt kopen.

Comment

Nogmaals bedankt voor de antwoorden! Dit topic mag op slot.

Comment

Working...
                    X