Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verlagen BMW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

banden, remmen, ophanging zijn geen dingen waar je op bespaard vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
      Er staat 2jaar garantie op daarmee
      Natuurlijk kun je geen schroefkit van 200euro en 1000euro met elkaar vergelijken
      Iemand ervaring met de goedkope schroefkit van de prijsklasse 200euro
      €200 is wel èrg weinig ...

Als je weet dat je voor bvb Eibach pro kit zo'n €300 mag neertellen zonder plaatsing, zou een mens zich daar al eens serieuze vragen bij stellen.

Comment

heb een coupe e46 met sportophanging zou een 2cm lager willen zoals hij nu staat moet ik dan 4 nemen
        Moest ik 2 nemen kan het dan ook zijn dan hij evenhoog staat aangezien ik niet juist weet hoeveel cm hij lager als normaal licht
        moest je de orignele rijhoogte van een E46 coupe willen weten
        wil ik gerust de mijne eens nameten moest je dat helpen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten
          mijn garagist wil zelfs geen veren steken die meer dan 3cm verlagen. Zeker als je wil comfort behouden mag je niet meer gaan.
          Coussee,

welke schokdempers/schroefkit heb jij zitten? Zou tegen de zomer toch mijn schokdempers willen vervangen maar ik weet niet goed welke.

heb al veel goede commentaar gelezen over kw's, en eibach pro street s.

Misschien dat ik ook zou overwegen voor kw street comfort.

Moet vooral goede wegligging hebben maar moet ook comfortabel zijn om mee te rijden want neem nogal veel de baan Tielt-Deinze AND that's a nightmare

Comment

Ben van plan een schroefkit te kopen
            op kapaza en 2dehands 150 a 200euro wel merken als rokkor en ta technix nieuw hoogte instelbaar met 2a3jaar garantie
            Iemand ervaring mee
            Toch een betere oplossing als veren
            Met atest
            voordelen enkel schokdempers vervangen gaat makkelijker en sneller als veren plus garantie
            Zie de nut niet in om bilstein of dergelijke te kopen zijn deze echt hun meerprijs waard
            Omdat ze super goedkoop zijn toch de moeite waard of niet
            Heb ervaring met ta technix onder een golf 5. dikste rommel ooit, kraakt en piept langs alle kanten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
              Coussee,

welke schokdempers/schroefkit heb jij zitten? Zou tegen de zomer toch mijn schokdempers willen vervangen maar ik weet niet goed welke.

heb al veel goede commentaar gelezen over kw's, en eibach pro street s.

Misschien dat ik ook zou overwegen voor kw street comfort.

Moet vooral goede wegligging hebben maar moet ook comfortabel zijn om mee te rijden want neem nogal veel de baan Tielt-Deinze AND that's a nightmare
              Heb KW Variant 1 inox line onder m'n Audi gehad en comfort was echt zeer goed. Met KW,Eibach,Bilstein,Koni zit je altijd zeer goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Heb KW Variant 1 inox line onder m'n Audi gehad en comfort was echt zeer goed. Met KW,Eibach,Bilstein,Koni zit je altijd zeer goed.
                ervaring met de kw street comfort?

Comment

ervaring met de kw street comfort?
                  Nope maar heb van horen zeggen dat het zelfs nog beter is dan KW V1 voor dagelijks gebruik.

Comment

Ben van plan een schroefkit te kopen
                    op kapaza en 2dehands 150 a 200euro wel merken als rokkor en ta technix nieuw hoogte instelbaar met 2a3jaar garantie
                    Iemand ervaring mee
                    Toch een betere oplossing als veren
                    Met atest
                    voordelen enkel schokdempers vervangen gaat makkelijker en sneller als veren plus garantie
                    Zie de nut niet in om bilstein of dergelijke te kopen zijn deze echt hun meerprijs waard
                    Omdat ze super goedkoop zijn toch de moeite waard of niet
                    Arne heeft Ta technix onder z'n Golf 1 (zie "mijn oldtimer") en was daar tamelijk tevreden van geloof ik.

Ta Technix zou (met nadruk op "zou", geen idee of het waar is) een afdeling zijn van een groter en bekender merk (Koni ofzo, lang geleden dat ik dat gelezen heb).
                    Op Cleaned wel al een paar keer gehoord van eigenaars dat die dingen been- en beenhard zijn, iig een heel pak minder comfortabel dan een KW variant 1 of andere kwalitatieve schroefset.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Eibach Prokit of Eibach Sportsline ...

of er veel verschil is qua comfort tussen beiden weet ik niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichten
                        Eibach Prokit of Eibach Sportsline ...

of er veel verschil is qua comfort tussen beiden weet ik niet
                        @cody_772
                        heb zelf nog de std ophanging, maar denk dit jaar Eibach pro kit te monteren... je leest er in ieder geval veel lof over.

heb jij geen M-ophanging? is idd een ramp Deinze-Tielt

Comment

@cody_772
                          heb zelf nog de std ophanging, maar denk dit jaar Eibach pro kit te monteren... je leest er in ieder geval veel lof over.

Jawel hij heeft een M ophanging

Comment

@cody_772

Ja heb nog de m ophanging, heb er geen problemen mee op de gewone weg maar van Tielt naar Deinze wel en passeer die baan toch wel 1à2 keer in de week

Comment

Jawel hij heeft een M ophanging

I bet those were good times! Good times!

Comment

I bet those were good times! Good times!
                                Idd, er zijn nog véél mensen die vragen wat ik met 'men' 1 serie heb gedaan .

Hoeveel km's heb je ondertussen? Indien je hem ooit wilt verkopen dan heb ik wel een koper voor je

Comment

Idd, er zijn nog véél mensen die vragen wat ik met 'men' 1 serie heb gedaan .

Hoeveel km's heb je ondertussen? Indien je hem ooit wilt verkopen dan heb ik wel een koper voor je
                                  Lol :-) ondertussen al 73000km
                                  Heb al 2 maal op het punt gestaan om hem te verkopen maar krijg het niet echt over mijn hart (BTW: ik zou heel graag de 123d met schakelpads hebben van import duitsland, heb gisteren nog eens gekeken;-))

Comment

Lol :-) ondertussen al 73000km
                                    Heb al 2 maal op het punt gestaan om hem te verkopen maar krijg het niet echt over mijn hart (BTW: ik zou heel graag de 123d met schakelpads hebben van import duitsland, heb gisteren nog eens gekeken;-))
                                    Nog iets van mods eraan gedaan ? Beetje verlagen en een setje BBS Le mans eronder zou wel zeer knap worden.

Comment

Nog iets van mods eraan gedaan ? Beetje verlagen en een setje BBS Le mans eronder zou wel zeer knap worden.
                                      Nee nie echt mods aan gedaan, was van plan om voor de zomer nieuwe velgen te steken maar 3 weken geleden een platte band en bij inspectie moest ik 4 nieuwe run on flats steken dusja je vindt niet echt mooie velgen die 7,5j vooraan zijn dus laat ik de originele er op staan.

volgende week nieuwe voorbumper erop maar wel dezelfde

Ik vind eigenlijk dat hij er goed uitziet zoals hij is, misschien dat ik wel nog cruise control insteek want dat mis ik wel.

Comment

Nee nie echt mods aan gedaan, was van plan om voor de zomer nieuwe velgen te steken maar 3 weken geleden een platte band en bij inspectie moest ik 4 nieuwe run on flats steken dusja je vindt niet echt mooie velgen die 7,5j vooraan zijn dus laat ik de originele er op staan.

volgende week nieuwe voorbumper erop maar wel dezelfde

Ik vind eigenlijk dat hij er goed uitziet zoals hij is, misschien dat ik wel nog cruise control insteek want dat mis ik wel.
                                        oei nieuwe voorbumper? idd auto heeft voor zo'n 16 000 € aan opties (aero pack inclusief ) maar geen cruise control wel dom maar op een benzine heb je dat niet nodig

Comment

oei nieuwe voorbumper? idd auto heeft voor zo'n 16 000 € aan opties (aero pack inclusief ) maar geen cruise control wel dom maar op een benzine heb je dat niet nodig
                                          In de bandencentrale hebben ze een stuk uit mijn voorbumper geklopt. How stupid can you be!

Comment

Working...
                                          X