banden, remmen, ophanging zijn geen dingen waar je op bespaard vind ik.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verlagen BMW
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzEr staat 2jaar garantie op daarmee
Natuurlijk kun je geen schroefkit van 200euro en 1000euro met elkaar vergelijken
Iemand ervaring met de goedkope schroefkit van de prijsklasse 200euro
Als je weet dat je voor bvb Eibach pro kit zo'n €300 mag neertellen zonder plaatsing, zou een mens zich daar al eens serieuze vragen bij stellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzzheb een coupe e46 met sportophanging zou een 2cm lager willen zoals hij nu staat moet ik dan 4 nemen
Moest ik 2 nemen kan het dan ook zijn dan hij evenhoog staat aangezien ik niet juist weet hoeveel cm hij lager als normaal licht
wil ik gerust de mijne eens nameten moest je dat helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichtenmijn garagist wil zelfs geen veren steken die meer dan 3cm verlagen. Zeker als je wil comfort behouden mag je niet meer gaan.
welke schokdempers/schroefkit heb jij zitten? Zou tegen de zomer toch mijn schokdempers willen vervangen maar ik weet niet goed welke.
heb al veel goede commentaar gelezen over kw's, en eibach pro street s.
Misschien dat ik ook zou overwegen voor kw street comfort.
Moet vooral goede wegligging hebben maar moet ook comfortabel zijn om mee te rijden want neem nogal veel de baan Tielt-Deinze AND that's a nightmare
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzBen van plan een schroefkit te kopen
op kapaza en 2dehands 150 a 200euro wel merken als rokkor en ta technix nieuw hoogte instelbaar met 2a3jaar garantie
Iemand ervaring mee
Toch een betere oplossing als veren
Met atest
voordelen enkel schokdempers vervangen gaat makkelijker en sneller als veren plus garantie
Zie de nut niet in om bilstein of dergelijke te kopen zijn deze echt hun meerprijs waard
Omdat ze super goedkoop zijn toch de moeite waard of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenCoussee,
welke schokdempers/schroefkit heb jij zitten? Zou tegen de zomer toch mijn schokdempers willen vervangen maar ik weet niet goed welke.
heb al veel goede commentaar gelezen over kw's, en eibach pro street s.
Misschien dat ik ook zou overwegen voor kw street comfort.
Moet vooral goede wegligging hebben maar moet ook comfortabel zijn om mee te rijden want neem nogal veel de baan Tielt-Deinze AND that's a nightmare
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHeb KW Variant 1 inox line onder m'n Audi gehad en comfort was echt zeer goed. Met KW,Eibach,Bilstein,Koni zit je altijd zeer goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichtenervaring met de kw street comfort?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzBen van plan een schroefkit te kopen
op kapaza en 2dehands 150 a 200euro wel merken als rokkor en ta technix nieuw hoogte instelbaar met 2a3jaar garantie
Iemand ervaring mee
Toch een betere oplossing als veren
Met atest
voordelen enkel schokdempers vervangen gaat makkelijker en sneller als veren plus garantie
Zie de nut niet in om bilstein of dergelijke te kopen zijn deze echt hun meerprijs waard
Omdat ze super goedkoop zijn toch de moeite waard of niet
Ta Technix zou (met nadruk op "zou", geen idee of het waar is) een afdeling zijn van een groter en bekender merk (Koni ofzo, lang geleden dat ik dat gelezen heb).
Op Cleaned wel al een paar keer gehoord van eigenaars dat die dingen been- en beenhard zijn, iig een heel pak minder comfortabel dan een KW variant 1 of andere kwalitatieve schroefset.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk BerichtenEibach Prokit of Eibach Sportsline ...
of er veel verschil is qua comfort tussen beiden weet ik niet
heb zelf nog de std ophanging, maar denk dit jaar Eibach pro kit te monteren... je leest er in ieder geval veel lof over.
heb jij geen M-ophanging? is idd een ramp Deinze-Tielt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten@cody_772
heb zelf nog de std ophanging, maar denk dit jaar Eibach pro kit te monteren... je leest er in ieder geval veel lof over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk Berichten@cody_772
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJawel hij heeft een M ophanging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenI bet those were good times! Good times!
Hoeveel km's heb je ondertussen? Indien je hem ooit wilt verkopen dan heb ik wel een koper voor je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIdd, er zijn nog véél mensen die vragen wat ik met 'men' 1 serie heb gedaan .
Hoeveel km's heb je ondertussen? Indien je hem ooit wilt verkopen dan heb ik wel een koper voor je
Heb al 2 maal op het punt gestaan om hem te verkopen maar krijg het niet echt over mijn hart (BTW: ik zou heel graag de 123d met schakelpads hebben van import duitsland, heb gisteren nog eens gekeken;-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenLol :-) ondertussen al 73000km
Heb al 2 maal op het punt gestaan om hem te verkopen maar krijg het niet echt over mijn hart (BTW: ik zou heel graag de 123d met schakelpads hebben van import duitsland, heb gisteren nog eens gekeken;-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenNog iets van mods eraan gedaan ? Beetje verlagen en een setje BBS Le mans eronder zou wel zeer knap worden.
volgende week nieuwe voorbumper erop maar wel dezelfde
Ik vind eigenlijk dat hij er goed uitziet zoals hij is, misschien dat ik wel nog cruise control insteek want dat mis ik wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk BerichtenNee nie echt mods aan gedaan, was van plan om voor de zomer nieuwe velgen te steken maar 3 weken geleden een platte band en bij inspectie moest ik 4 nieuwe run on flats steken dusja je vindt niet echt mooie velgen die 7,5j vooraan zijn dus laat ik de originele er op staan.
volgende week nieuwe voorbumper erop maar wel dezelfde
Ik vind eigenlijk dat hij er goed uitziet zoals hij is, misschien dat ik wel nog cruise control insteek want dat mis ik wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenoei nieuwe voorbumper? idd auto heeft voor zo'n 16 000 € aan opties (aero pack inclusief ) maar geen cruise control wel dom maar op een benzine heb je dat niet nodig
Comment
Comment