Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alcantara

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alcantara

Is alcantara "vrij" te koop? Kan je dit in een stoffen-winkel vinden? Of zijn hier speciaalzaken voor? En heeft iemand een idee wat de prijs hiervan is? Heb al wat liggen google'en maar kom vooral "alcantara salons" tegen :')

Mijn moeder is naaister van beroep (geweest), zou het voor haar mogelijk zijn om panelen die makkelijk los te halen zijn, deftig te bekleden, of is dit zowiso een hopeloze zaak?

Het gaat dus om de panelen in kleur op deze foto:

Deze zijn allemaal relatief simpel los te maken, deurpaneel is 1 recht stuk, middenstuk vanachter is ook recht, de 2 zijkanten vanachter met het rooster voor de speaker in is wel gebogen...
    Last edited by VRX; 04/02/2010, 02:48.
    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
    Honda Del Sol - 120pk

Ben nog niet zo lang geleden eens gaan horen voor een zetel, en er worden vrij vaak alcantara-varianten gebruikt. Alcantara is vrij duur zei de verkoopster me, dus tegenwoording gebruikten ze nevenstoffen die er hetzelfde uitzien en hetzelfde aanvoelen. Misschien een tip

Comment

Dirk .. Stoffenwinkel in Zonhoven (Heuveneindeweg) eens proberen en anders bij een autostoffeerder (bv. kustom creations in Geel of De Geet in Hoeselt).

Op de panelen vrees ik dat je niks hebt aan je moeder. Afhankelijk van hoe ze gepolstert zijn, plakken ze de alcantara.

Koen van kustom creations verkoopt het hele pakket voor de handige doe het zelver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
        Dirk .. Stoffenwinkel in Zonhoven (Heuveneindeweg)
        Zijstraatje en zaak in gewoon huis?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
          Zijstraatje en zaak in gewoon huis?
          Nope ... even gegoogled : gordijnenwinkel Buretex

Winkelpand langs de Heuveneindeweg (weg van N74 Hasselt komende, rechtsaf Zonhoven centrum in)

Comment

Iemand uit de familie heeft dit ooit laten doen bij :

Broeders zetelbekleding Luikersteenweg 136 Hasselt 011/275776

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
              Nope ... even gegoogled : gordijnenwinkel Buretex

Winkelpand langs de Heuveneindeweg (weg van N74 Hasselt komende, rechtsaf Zonhoven centrum in)
              In dat geval heb ik nog 'n ander adresje in Zonhoven, die heeft nieuwe ruitjes in het dak van onze MG B gestoken.

Ik zoek even achter dat adres VRX.

Comment

Deurpanelen bekleden =/= stikken.
                Bekleden vergt kennis van lijmen en plooivaardigheden, die je moeder niet zal hebben.
                Alcantara is wel zeker los te koop, een kennis van me doet dit als beroep, maar de afstand zal wat te ver zijn voor jou, die adressen die al gegeven zijn (De Geet, Kustom Kreations) zijn zeker aan te raden...
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Hmm, waar zijn moeders dan wel goed voor?

Anyway, buiten de kostprijs van het stof, wat gaat dit grapje me ongeveer kosten? Weet dat het immens moeilijk is hier een prijs op te plakken, maar ongeveer een idee hebbe zou leuk zijn.

is een 200 euro voor het werk een goede schatting? of gaat zoiets veel meer zijn?
                  Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                  Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                  Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                  Honda Del Sol - 120pk

Comment

ik vind uw idee wel leuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk Berichten
                      is een 200 euro voor het werk een goede schatting? of gaat zoiets veel meer zijn?
                      Vraag gewoon es offerte, er rijden genoeg tuning CRX Del Sollekes rond die al met overtrokken zetels en panelen rijden, dus ervaring zullen de grote bedrijven zeker hebben... Als ze al een patroon hebben, is dat al kostenbesparend voor jou, want zoiets moet je maar 1 keer maken en kan je hergebruiken...

Ik zou rekenen op een 300 EUR alles inclu als je zelf de panelen gaat binnenbrengen naar een zaak...
                      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Deca in Gent.. Hebben onze nieuwste vrachtwagen vanbinnen bekleed, prachtig gedaan! Prijs viel goed mee

Comment

Working...
                        X