Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi S6 grill op A6 4F

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi S6 grill op A6 4F

Hi,

Ik zie dolgraag de S6 grill, die je op internet kan aanschaffen. Het probleem is dat deze standaard meegeleverd wordt met het S6 logo erop.
    Gezien ik maar met een TDI'ke rondbol lijkt het mij ongepast om vooraan een referentie te hebben naar de S6.

Iemand ervaring met het aankopen inclusief laten monteren van zo'n S6 grill, zonder het S6 logo erop, liefst dan nog regio Limburg (B).......klinkt veleeisend :-)))))

Oorspronkelijk geplaatst door deferme Bekijk Berichten
    Hi,

Ik zie dolgraag de S6 grill, die je op internet kan aanschaffen. Het probleem is dat deze standaard meegeleverd wordt met het S6 logo erop.
    Gezien ik maar met een TDI'ke rondbol lijkt het mij ongepast om vooraan een referentie te hebben naar de S6.

Iemand ervaring met het aankopen inclusief laten monteren van zo'n S6 grill, zonder het S6 logo erop, liefst dan nog regio Limburg (B).......klinkt veleeisend :-)))))
    Zonder logo lijkt mij niet mogelijk aangezien dat als je het logo wegneemt uit de grill, je een gat hebt zitten..

Kost wel wat geld toch...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart3n Bekijk Berichten
      Zonder logo lijkt mij niet mogelijk aangezien dat als je het logo wegneemt uit de grill, je een gat hebt zitten..

Kost wel wat geld toch...

http://www.vagshop.nl/products/Audi-S6-Grill-4F-C6.html

Jeps, op deze site ben ik ook al terechtgekomen.
      Prijs valt reuze mee vind ik persoonlijk......echter spijtig van het S6 logo
      Ga ik daar niet onnozel rondrijden met een S6 vermelding terwijl er een TDI ondersteekt
      Zou het louter voor het visuele aspect nemen.....

Forumbezoekers mogen nog steeds beantwoorden waar ik dit kan laten doen in Belg. Limburg

Comment

Hey!
        Ikzelf zit met hetzelfde probleem..
        Heb een S5 grill besteld, en een S-line badge apart. Nu moet ik 1st en vooral het S5 logo er nog uitkrijgen en dan het S-line logo erop zetten/plakken.
        Is het uiteindelijk gelukt?
        Heb jij parkeersensoren vooraan?
        Sommige zeggen dat ik andere parkeersensoren moet kopen, andere zeggen dat ik die van mijn A5 sportback 3 liter gewoon over kan plaatsen.

Comment

Gisteren zo'n A6 3.0TDI tegen gekomen met S6 grill incl S6 logo
          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
          Audi S3 '02 sold => topic
          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

De plaats waar het S6 logo zat kan je opvullen met een S-line logo.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
              De plaats waar het S6 logo zat kan je opvullen met een S-line logo.
              of Quattro logo

Comment

Die 5 kan er gerust afgehaald worden (met een tandenstoker ofzo) zonder het embleem te beschadigen Blijft er nog juist S over en dat moet kunnen vind ik. Heb het zelf ook gedaan

Comment

Working...
                X