Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine aanpassingen aan nieuwe 3 reeks

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kleine aanpassingen aan nieuwe 3 reeks

Hallo allen,

het is een tijdje geleden dat ik nog op het forum actief was, dus hoog tijd om de draad terug op te nemen.
    We zullen direkt beginnen met een vraag:
    De Mini wordt eind deze maand vervangen door een BMW 3, Sensation uitvoering. Super uitgerust, maar natuurlijk niet verder aan te passen bij bestelling. Zo zijn er nu enkele zaken waar ik naar op zoek ben:
    Eerste optie die ik niet rechtstreeks kon bestellen waren donker getinte ruiten achteraan, maar dit lossen we op door de standaard zonneblinden van BMW, de Mini heeft dit nu ook een ik ben daar eigenlijk wel tevreden over.
    Velgen zijn de standaard 16" model 360 die volgende winter voorzien worden van winterbanden, en de nieuwe velgen zullen uit de collectie van Cavaro Wheels komen.
    Maar dan!
    Ik zou graag achteraan een raamspoiler bovenaan zien, liefst in Carbon. Tot op heden niet gevonden. Maar veel tuners zijn nogal vaag over de facelift, is de achteruit nu identiek gebleven of niet? Voor het vorige model vind ik er dus wel, wel niet in carbon.
    Uitbouwkit is niet echt aan de orde, zeker geen volledige nieuwe bumpers, maar misschien wel een kleine spoilerlip vooraan. Suggesties welkom!
    Binnenin voor de zoon had ik graag een dvd met scherm gehad, maar niet met bevestiging aan de kopsteun. Heeft er iemand ervaring met zo'n dakmodule?
    Kan je op de originele BMW-navigatie flitspaallocaties laten verschijnen?
    Dan was er nog het probleem dat er geen Xenons verkrijgbaar waren op deze speciale reeks, maar dit is ondertussen opgelost door een lokale dealer van Pilot. De mensen van ACS gaan tevens de "angel eyes" met wit ledlicht uitrusten.
    Waarschijnlijk zullen er nog wel een paar zaken naar boven komen als de wagen effectief geleverd is, maar al een paar antwoorden op bovenstaande zou leuk zijn.
    Alvast bedankt,

Danny.

wat betreft de spoilertjes, kijk eens in de BMW performance catalogus. is niet de goedkoopste oplossing maar naar mijn mening wel het mooiste, en het blijft OEM.
    Mijn schoonbroer heeft zo'n plafond DVD systeem in zijn vorige X5 gehad. werkte perfect, zijn kinderen konden er ook een playstation op aansluiten en hebben er veel plezier aan gehad.
    Wat betreft je Xenon: je bent in Belgie verplicht om koplampsproeiers erbij te hebben. anders keuring = no go (ook al hoef je je hier de komende 4j geen zorgen over te maken)

Comment

Niet alleen koplampsproeiers, ook automatische hoogteregeling is verplicht, maar blijkbaar staan die aanpassingen in de catalogus van Pilot.
      Naar spoilers toe: kofferspoiler is te vinden, maar ik bedoel een spoiler bovenaan de achterruit.

Comment

Working...
      X