mag je bepaald dempers weglaten uit de uitlaat? hoe zit het met de katalysator?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
uitlaat, wat is legaal
Collapse
X
-
kats zijn pas verplicht vanaf 93 auto's ervoor is de kans groot dat je die kunt weghlen zonder dat ze iets zeggen. maar je moet nog wel steeds de emissie norm halen met je auto.
je mag geen dempers zomaar verwijderen en alleen de einddemper veranderen.
alleen door eu goedgekeurde uitlaten met attest bij.
-
tot 97 mag je doen wat je wilt(buiten de kat)...dan heb je een belgisch gelijkvormigheidsattest.
(spreek uit ervaring hehe)
auto's vanaf 1998(hangt een beetje vanaf wel merk/model) hebben een europees attest en moet alles een eu keuring hebben...en attesten qua tuning
Comment
-
Ik weet nu natuurlijk nie hoe luid zijn uitlaat is, maar op de video klinkt het toch nie associaal luid?!
Wa een melkers zijn die flikken daar man, voor snelheid hebben ze een meting nodig maar voor geluid niet? Ik ben nu helemaal gene moeilijke en ge zult mij nie snel op de politie horen kappen, ma ditHonda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenIk weet nu natuurlijk nie hoe luid zijn uitlaat is, maar op de video klinkt het toch nie associaal luid?!
Wa een melkers zijn die flikken daar man, voor snelheid hebben ze een meting nodig maar voor geluid niet? Ik ben nu helemaal gene moeilijke en ge zult mij nie snel op de politie horen kappen, ma dit
+ YouTube Video
1ste is met volledig 3 dempers en 1 gat erin
2de is met 2 dempers
laatste is met 0 dempers
2de filmpje is zoals het moet zijn:
+ YouTube Video
ik heb toen men einddemper eraf gevallen was nog 10km naar huis mogen rijden, het is echt asociaal luid.2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichteneinddemper leeghalen zie ik nog wel zitten, lijkt me ook het eenvoudigste en goedkoopste voor wat meer sound
en anders uw standaard luchtfilterbox bewerken2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichteneinddemper leeghalen zie ik nog wel zitten, lijkt me ook het eenvoudigste en goedkoopste voor wat meer soundBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzBij sommige wagens heb je een stom geluid als je dat doet en bij sommigen een mooi licht eraan welk wagen motor en dergelijke
Bij een bmw 6cilinder naft klinkt hij goed
Ik heb nu een e46 320i en ivm de E36 vind ik die wel nogal stil, maar ik wil nu ook wel geen jonny geluid creëren.. Het geluid zou gewoon wat meer aanwezig mogen zijn en variëren naargelang het toerental zoals de E36.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimozzzzBij sommige wagens heb je een stom geluid als je dat doet en bij sommigen een mooi licht eraan welk wagen motor en dergelijke
Bij een bmw 6cilinder naft klinkt hij goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKelk heeft hem al, maar 't geeft geen klote verschil qua geluid blijkbaar2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
Comment