Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uitlaat, wat is legaal

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zou die mousse zoveel dempen dan?

Matteus hoort ook geen verschil bij zijn 190, maar dat ligt volgens hem aan de luchtmassameter die teveel dempt ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
      Zijn er eigenlijk geluidsnormen die je niet mag overschrijden?

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Jah, die zijn er! Een benzine wagen mag maximaal 96 decibels produceren.
      Maar ik twijfel serieus of ik daar onder zit.

Comment

Mijn iPhone gaat maar tot 95 geloof ik

Binnekort eens testen

Comment

ik had op mijn lancia een volledige lijn( SScollector-SSkatvervanger-Ragazzon kleine demper en dan pro inox achterdemper) en nog één orginele middendemper.

het geluid was een beetje dieper en toch een beetje teleurstellend.

op een dag laat ik die bewuste middendemper vervangen door een buis en schrok me kapot als ik die bewuste tuning zaak buiten reed.

ik durfde zelf savonds bijna niet meer in men garage rijden of maakte heel de buurt wakker...

en no probs op keuring als je rustig bent met de gas

om maar te zeggen wat één demper als verschil kan geven op 3 in totaal

btw de ramen zijn toe op dit filmpje

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Last edited by ; 23/02/2010, 01:04.

Comment

Lekker! SS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk Berichten
              Lekker! SS
              dit is hem

collector en katvervanger,pff als ik er aan terug denk schakelen aan 7000rpm...

wat een tijden tegenover die diesels
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

Lege kat of katvervanger en een halflege of lege demper zullen al veel doen.

Comment

Katalysator weghalen in ruil voor meer geluid lijkt me zeer asociaal en milieuonvriendelijk

Comment

Inderdaad, dus beter voor je motor!

Comment

ik ga eerst gewoon de einddemper er af halen en zo eens rond rijden. Een lege demper zou min of meer hetzelfde klinken als zonder demper toch? Dan kan ik zien wat ik doe voordat ik de uitlaat om zeep help

Comment

Tzal toch wel anders klinken hoor met een lege demper dan zonder

Tjoener

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                          Jah, die zijn er! Een benzine wagen mag maximaal 96 decibels produceren.
                          Maar ik twijfel serieus of ik daar onder zit.
                          Idem

Ik hoop dat ze me nooit tegenhouden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            ik ga eerst gewoon de einddemper er af halen en zo eens rond rijden. Een lege demper zou min of meer hetzelfde klinken als zonder demper toch? Dan kan ik zien wat ik doe voordat ik de uitlaat om zeep help
                            Efkes topic omhoog schoppen, hoe is dat feitelijk nog afgelopen?

Comment

Working...
                            X