Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Top quality motorsport products at affordable prices, providing the highest levels of safety and reliability. Passionate about rallying, we provide a wide range of trusted items to prepare customers and their cars for motorsport events. Including FIA Approved suits, boots & helmets. As rally drivers, we offer expert support and knowledge. UK & Worldwide shipping available.
sommige hebben ook telecom voorzieningen, en een zonneklep
rally shop in diest: die heeft alles liggen (of kan het bestellen) wat ge daarvoor nodig hebt
Is inderdaad 't makkelijkste vanuit Leuven.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Stand 21 BENELUX
Blandenstraat 32A
B-3053 Haasrode (Leuven)
Is inderdaad 't makkelijkste vanuit Leuven.
Op 100m van mijn deur, eigenaar is Steve Vanbellingen (rijdt Belcar), als je iets professioneel wil is dat zeker een goed adres (maar zorg dat je je dinars al klaar hebt ). Hebben ze bij Hein Gericke (industrieterein Haasrode) ook geen goed materiaal?
Edith zegt: bij Stand 21 hebben ze ongelooflijk knappe replica helmen, denk zelfs een van de oude helmen van Schumi
Op 100m van mijn deur, eigenaar is Steve Vanbellingen (rijdt Belcar), als je iets professioneel wil is dat zeker een goed adres (maar zorg dat je je dinars al klaar hebt ). Hebben ze bij Hein Gericke (industrieterein Haasrode) ook geen goed materiaal?
Edith zegt: bij Stand 21 hebben ze ongelooflijk knappe replica helmen, denk zelfs een van de oude helmen van Schumi
Ben er geweest, maar...........niet op stock (in mijn maat).
Speedwear doet Arai. Full face of open is persoonlijk. Beetje afhankelijk of je ooit open wil rijden. Ik heb een full face genomen. Uiteindelijk is het altijd iets veiliger en dan kan ik nog eens een Caterham huren oid.
Ik denk dat een ander merk niet noodzakelijk goedkoper is ... Maar als je regelmatig rijdt, is het toch belangrijk dat een helm goed zit en comfortabel aanvoelt ..
Comment