Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wrapping+ramen tinten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wrapping+ramen tinten

Hallo,

Ik zou graag het onderste gedeelte van mijn achterbumper (zie foto) in dezelfde kleur hebben als de rest van het koetswerk.
    Nu ben ik bij een carrossier geweest en die zegt dat ik het beter niet kan laten spuiten daar de lak na verloop van tijd zou beginnen afblotten omdat je op dit soort plastiek geen goede hechting kan aanbrengen.
    Nu had ik gedacht om dat gedeelte te laten foliën.
    Nu is mijn vraag of dat mogelijk is in dezelfde kleur (calciweiss) en of er zo in firma in Limburg is die dat kan.
    Mijn achterramen wil ik ook donker laten folien en nu heb ik de gevonden op internet http://www.detinter.be/.
    Heeft hier iemand al ervaring met deze persoon gehad?

Thanks.
    Bijgevoegde Bestanden

Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
    Hallo,

Ik zou graag het onderste gedeelte van mijn achterbumper (zie foto) in dezelfde kleur hebben als de rest van het koetswerk.
    Nu ben ik bij een carrossier geweest en die zegt dat ik het beter niet kan laten spuiten daar de lak na verloop van tijd zou beginnen afblotten omdat je op dit soort plastiek geen goede hechting kan aanbrengen.
    Nu had ik gedacht om dat gedeelte te laten foliën.
    Nu is mijn vraag of dat mogelijk is in dezelfde kleur (calciweiss) en of er zo in firma in Limburg is die dat kan.
    Mijn achterramen wil ik ook donker laten folien en nu heb ik de gevonden op internet http://www.detinter.be/.
    Heeft hier iemand al ervaring met deze persoon gehad?

Thanks.
    .. zwart deel moet dan wel volledig glad zijn, want anders houdt folie ook niet. Daarnaast gaat het dan gewoon wit zijn, aangezien ze de folies niet in specifieke wagenkleuren maken.

Zou toch eens bij een andere spuiter ook advies vragen.

Comment

spuiten lijkt me toch het beste...
      andere carossier opzoeken is de boodschap !

Comment

Woops... vergeten te kijken naar de datum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Car2wrap Bekijk Berichten
          Woops... vergeten te kijken naar de datum

Comment

Alé hij zal ondertussen wellicht al gespoten zijn.

Het zou wel jammer zijn gezien deze diffuser look juist mooi is in dat zwart contrast.

Comment

Working...
            X