Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bodykits

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bodykits

Ik ben er weer met een vraagje, ik heb een seat leon BJ 2008 (Candy white)
    Hier zou ik graag een bodykit op monteren, maar niet zo'n dure JE design kit (imo te duur en een beetje té.), na een tijdje zoeken heb ik er wel een paar gevonden, zoals deze hieronder:

Deze lijkt me wel in prijs goed mee te vallen, maar aangezien ik candy white kleur heb, en deze geel is, veronderstel ik dat hij ook nog gespoten moet worden, iemand enig idee of ze dat doen voor ik ze geleverd krijg, of leveren ze mij de originele kleur en moet op zelf op zoek gaan naar iemand die zoiets doet? En wat is het prijskaartje hiervan?

Mvg, Stephen

de kit wordt ongespoten geleverd (dus ook niet in het geel)

maw je zal dus naar een carrossier moeten gaan die en de kit spuit en monteert

heb je trouwens al wat referenties gezocht ivm deze kit, want goedkoop is altijd achteraf duurkoop: bumpers die niet passen of goed aansluiten en dergelijke zever.
    JE design is duurder maar heeft wel een sterke reputatie naar kwaliteit toe.
    www.peugeotforum.be

Comment

ik zie dagelijks een JE rijden en die lijkt me nog steeds het knapst. seat heeft zelf ook een kit (met die grote luchtinlaten opzij aan de voor en achterbumper) maar JE zijn kit is dan veel subtieler. het zou me ook verbazen mocht diegene die jij voorstelt duurder uitkomen dan de onderschorten van JE. die centrale dubbele ovale uitlaat is
      wimoptiek.be op

Comment

Ik heb eens gekeken op de prijslijst van JE-Design, heb er een bodykitje uitgekozen en die dubbele ovalen midden-uitlaat zoals hierboven vermeld.

Dit allemaal bijeen kost het 1216 euro. Heeft iemand ervaring met JE-Design? Plaatsen ze het daar? Wat zijn de kosten van opspuitingen? Is dit inclusief werkuren?

Grts

Comment

Iemand?

Comment

ik zou eens op tuned-belgium gaan vragen. Dit forum hier zit namelijk vol met OEM-nichten

Comment

Opgelet met bodykits die achteraf geplaatst worden..
              Ik heb er ooit één laten plaatsen op mijn Volvo... Zéér schoon, maar na enkele jaren al roestvorming in de wielkasten (waar hij vastgevezen zat...)
              Ze zullen het mij géén tweede keer lappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stephenL2 Bekijk Berichten
                Ik heb eens gekeken op de prijslijst van JE-Design, heb er een bodykitje uitgekozen en die dubbele ovalen midden-uitlaat zoals hierboven vermeld.

Dit allemaal bijeen kost het 1216 euro. Heeft iemand ervaring met JE-Design? Plaatsen ze het daar? Wat zijn de kosten van opspuitingen? Is dit inclusief werkuren?

Grts
                bestel u kit via een carrossier die het wil monteren en spuiten
                da past goed hoor !

caractere kan je gewoon bij vw en audi dealer laten spuiten en monteren.
                vw en audi bestellen die ook voor u

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luksvature Bekijk Berichten
                  Opgelet met bodykits die achteraf geplaatst worden..
                  Ik heb er ooit één laten plaatsen op mijn Volvo... Zéér schoon, maar na enkele jaren al roestvorming in de wielkasten (waar hij vastgevezen zat...)
                  Ze zullen het mij géén tweede keer lappen.
                  Das deels uw eigen fout.

De garage omdat ze het niet goed afgewerkt hebben. Een beetje lak erover of rutex. Maar ook de uwen omdat ge het makkelijk had kunnen controleren bij het reinigen van uw velgen bv.

Comment

Working...
                  X