Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WSP Italy ervaringen - overweeg 18" replica's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• WSP Italy ervaringen - overweeg 18" replica's

K'overweeg WSP Italy replica's, voor deze zomer zodat ik m'n eigen originele 18" velgen eens als ik goesting heb kan binnendoen ergens om ze te laten opmaken en k'denk poederlakken...

Onderstaande velg:

Mijn verzoek is of er iemand ervaring heeft met WSP Italy replica's.... (Mijn eigen ervaring met replica's dateert van een jaar of 5 geleden met A8 velgen die na 3 weken kadul waren, dus ik ben voorzichtig want dat was puur weggegooid geld toen!!!)

als deze 150€ het stuk kosten, dan weet ge genoeg

een deftige velg 18 duims begint rond de 220€ en dan hebt ge niets speciaal
    www.peugeotforum.be

Comment

Net terug van de bandencentrale, één originele velg langs binnen gescheurd... Heb maar een nieuwe originele besteld, want als je dat met BBS gemaakte velgen al kan voorhebben dan ben ik liever zeker van de kwaliteit! Wel 575.00 euro voor 1 stuk

Zal de resterende 3 dan maar is tijdens de vakantie als ik een dikke week zonder auto kan ergens binnen doen om die te laten hermaken en herspuiten

Comment

goeie replica 's zijn zeker zo goed als oem ze
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
          goeie replica 's zijn zeker zo goed als oem ze
          heb jij er ervaring mee? Want dat WSP is het merk dat ik ook ga kopen normaalgezien.

Comment

k heb vroeger op mn e46 coupe 18'' 185m replica gehad en die waren zeer goed
            ervoor kon k elk jaar wel een velg laten rechten en sindsdien bleven ze perfect.
            k weet wel niet meer welk merk het was(is 6 jaar geleden)
            2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

WSP heeft bij mijn bandencentrale ook een goede reputatie. Wordt veel gebruikt ter vervanging van
              een beschadigde OEM-velg.

Comment

Working...
              X