Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A3 2.0 Algemene, kwalitatieve motoraanpassingen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A3 2.0 Algemene, kwalitatieve motoraanpassingen.

Beste mensen,

Ik vroeg me af of er 'kleine' aanpassingen zijn die ik motorisch op mijn auto kan doen om de algemeen kwaliteit (en-of) prestatie te verbeteren.

Het gaat me dus niet om Tjoenen of Lawaai te maken of Om ter snelste gaan maar gewoon dat er volwaardige en mss betere alternatieven zijn voor sommige delen.

En met klein bedoel ik dus niet 1000'en €'s. Ik zoek dus ook niet naar stukken die normaal veel geld kosten voor heel weinig geld want dat is vragen om problemen maar gewoon kleinere aanpassingen.

Groetjes.

Simpel: neen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gromme Bekijk Berichten
      Beste mensen,

Ik vroeg me af of er 'kleine' aanpassingen zijn die ik motorisch op mijn auto kan doen om de algemeen kwaliteit (en-of) prestatie te verbeteren.

Het gaat me dus niet om Tjoenen of Lawaai te maken of Om ter snelste gaan maar gewoon dat er volwaardige en mss betere alternatieven zijn voor sommige delen.

En met klein bedoel ik dus niet 1000'en €'s. Ik zoek dus ook niet naar stukken die normaal veel geld kosten voor heel weinig geld want dat is vragen om problemen maar gewoon kleinere aanpassingen.

Groetjes.
      hangt ervan af hoe hard je het wil , er valt wel iets aan te doen , heb het 1 keer gedaan op een eos met dezelfde motor , cat eruit , air intake erin , herprogrammatie en denk dat we toen een 18pk en 23Nm winst hadden , die jongen was zeer tevreden en zelf vond ik de auto wel veel vlotter rijden dan origineel ( al vond ik hem nog steeds niet echt snel ) . Kost wel alles samen al snel een 750 euri wat toch niet weinig is.

prijs/pk dus niet echt een aanrader

Comment

FSI er uit en TFSI in de plaats
        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
        Audi S3 '02 sold => topic
        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

altijd hetzelfde he

Comment

Working...
          X