Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW LED angel eyes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW LED angel eyes

Heeft iemand ervaring met het plaatsen van LED lichtringen op een E90? Is dit alleen mogelijk bij originele xenon verlichting of is het ook mogelijk op een facelift E90 met gewone halogeen verlichting (maar wel standaard over lichtringen beschikt)?

zoiets bedoel ik dus

Dat is toch gewoon het halogeen lampje vervangen door een led lampje,bij sommige geeft de boordcomputer dan wel een foutmelding.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
      Dat is toch gewoon het halogeen lampje vervangen door een led lampje,bij sommige geeft de boordcomputer dan wel een foutmelding.
      Ik denk dat hij bedoelt dat hij nog helemaal geen angel eyes heeft.
      Op de vraag moet ik het antwoord schuldig blijven, al zou het me wel verbazen mochten die ringen te monteren vallen i.c.m. standaard koplampen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
        Ik denk dat hij bedoelt dat hij nog helemaal geen angel eyes heeft.
        Op de vraag moet ik het antwoord schuldig blijven, al zou het me wel verbazen mochten die ringen te monteren vallen i.c.m. standaard koplampen.
        neenee de lichtringen (angel eyes) heb ik die zijn standaard op een facelift E90

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
          neenee de lichtringen (angel eyes) heb ik die zijn standaard op een facelift E90
          ???
          Dus een facelift E90 zonder xenons heeft tegenwoordig standaard angel eyes? Nog nooit gezien.
          En wat ik ook vreemd vind: monteert BMW nog de oude angel eyes op nieuwe wagens??
          120d Hatch Edition Sport

Comment

???
            Dus een facelift E90 zonder xenons heeft tegenwoordig standaard angel eyes? Nog nooit gezien.
            En wat ik ook vreemd vind: monteert BMW nog de oude angel eyes op nieuwe wagens??
            klopt

Comment

pilot heeft hiervoor leds om te vervangen zonder foutmelding

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                pilot heeft hiervoor leds om te vervangen zonder foutmelding
                inderdaad ja, heb het net even opgezocht. Bedankt voor de tip

Comment

toch wel mee oppassen hoor. Heb het ook en heb er ondertussen al wat last mee gehad (foutmeldingen)

Comment

???
                    Ik weet het ook niet, maar op een E39 5 Serie kon je die wel krijgen(standaard) zonder men xenons had.

Het is nog maar enkel de 5 (en dacht ook de 7 Serie) die gebruik maken van de nieuwe angel eyes. Qua voorkeur is het zelfs verdeeld. Niet iedereen vind de nieuwe mooier.

Comment

Bestaan er kwalitatieve LED's voor de E90/91 facelift? Die geen storingen geven en wit licht geven (7000k?)?

Comment

Dit zijn modules ter vervanging van uw origineel systeem. Bij foutmelding kan dit weggeschreven worden door je BMW garage, stuur me gerust pm als je een offerte wil hiervoor...
                        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                          http://www.pilotxenon.com/?id=106&ti...20Angel%20eyes

Dit zijn modules ter vervanging van uw origineel systeem. Bij foutmelding kan dit weggeschreven worden door je BMW garage, stuur me gerust pm als je een offerte wil hiervoor...
                          Zijn er dat van 'rdash' die je verkoopt?
                          Kan je me garanderen dat die niet inbranden? Warmte ontwikeling zou namelijk een serieus probleem kunnen vormen.

Comment

Working...
                          X