Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW LED angel eyes
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenDat is toch gewoon het halogeen lampje vervangen door een led lampje,bij sommige geeft de boordcomputer dan wel een foutmelding.
Op de vraag moet ik het antwoord schuldig blijven, al zou het me wel verbazen mochten die ringen te monteren vallen i.c.m. standaard koplampen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk denk dat hij bedoelt dat hij nog helemaal geen angel eyes heeft.
Op de vraag moet ik het antwoord schuldig blijven, al zou het me wel verbazen mochten die ringen te monteren vallen i.c.m. standaard koplampen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichtenneenee de lichtringen (angel eyes) heb ik die zijn standaard op een facelift E90
Dus een facelift E90 zonder xenons heeft tegenwoordig standaard angel eyes? Nog nooit gezien.
En wat ik ook vreemd vind: monteert BMW nog de oude angel eyes op nieuwe wagens??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten???
Dus een facelift E90 zonder xenons heeft tegenwoordig standaard angel eyes? Nog nooit gezien.
En wat ik ook vreemd vind: monteert BMW nog de oude angel eyes op nieuwe wagens??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenpilot heeft hiervoor leds om te vervangen zonder foutmelding
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten???
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenEn wat ik ook vreemd vind: monteert BMW nog de oude angel eyes op nieuwe wagens??
Comment
-
Dit zijn modules ter vervanging van uw origineel systeem. Bij foutmelding kan dit weggeschreven worden door je BMW garage, stuur me gerust pm als je een offerte wil hiervoor...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichtenhttp://www.pilotxenon.com/?id=106&ti...20Angel%20eyes
Dit zijn modules ter vervanging van uw origineel systeem. Bij foutmelding kan dit weggeschreven worden door je BMW garage, stuur me gerust pm als je een offerte wil hiervoor...
Kan je me garanderen dat die niet inbranden? Warmte ontwikeling zou namelijk een serieus probleem kunnen vormen.
Comment
Comment