Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoradio aansluiting.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autoradio aansluiting.

Hey allemaal.

ik heb momenteel een zeer oude autoradio zitten, nou heb ik vandaag een nieuwe gekocht + versterker/baskist.

Nou zit ik met het volgende probleem.

Wanneer ik mijn oude autoradio eruit haalde zag ik dat het autoradio aansluitblokje was weggeknipt van mijn auto's kabelboom.

nou zou ik graag willen weten of ik mijn nieuwe gewoon zo kan aansluiten dmv het blokje eraf te knippen(problemen met garantie?)

Ook zou ik graag wat hulp met de kleurencombinaties vragen.

mijn auto is een Peugeot 306 van BJ 00

de radio is een Pioneer http://www.vergelijk.be/autoradio/pioneer/deh_2200ub/

Alvast bedankt.

Oorspronkelijk geplaatst door Xanubis Bekijk Berichten
    Hey allemaal.

ik heb momenteel een zeer oude autoradio zitten, nou heb ik vandaag een nieuwe gekocht + versterker/baskist.

Nou zit ik met het volgende probleem.

Wanneer ik mijn oude autoradio eruit haalde zag ik dat het autoradio aansluitblokje was weggeknipt van mijn auto's kabelboom.

nou zou ik graag willen weten of ik mijn nieuwe gewoon zo kan aansluiten dmv het blokje eraf te knippen(problemen met garantie?)

Ook zou ik graag wat hulp met de kleurencombinaties vragen.

mijn auto is een Peugeot 306 van BJ 00

de radio is een Pioneer http://www.vergelijk.be/autoradio/pioneer/deh_2200ub/

Alvast bedankt.
    Je kan zo'n ISO stekker nabestellen in de meeste car hifi shops. Die monteer je dan vast op je kabels, dan is het weer "proper" zoals het moet... Plus geen gezever met slechtwerkende contacten als je de kabels rechtstreeks aan mekaar hangt...
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

.....
      Last edited by ; 07/07/2010, 15:17.

Comment

Working...
      X