Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW portable GPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW portable GPS

Hallo,

Ik moet bij mijn werkgever een nieuwe wagen kiezen. Eén van de opties is een BMW 1-reeks met Comfort Line. Aangezien alle wagens bij ons moeten uitgerust zijn met een navigatiesysteem en de geïntegreerde GPS-systemen van BMW de prijs net boven het budget duwen, staat hij op de lijst met een draagbaar GPS systeem van BMW. Hiervoor zou blijkbaar door BMW alles al voorzien worden op het dashbord (op de plaats van de geïntegreerde GPS) zodat er geen kabel en bevestigingsvoetje nodig is.

Heeft iemand een idee van hoe dit er uitziet of er eventueel foto's van?

Thx!

Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk Berichten
    Hallo,

Ik moet bij mijn werkgever een nieuwe wagen kiezen. Eén van de opties is een BMW 1-reeks met Comfort Line. Aangezien alle wagens bij ons moeten uitgerust zijn met een navigatiesysteem en de geïntegreerde GPS-systemen van BMW de prijs net boven het budget duwen, staat hij op de lijst met een draagbaar GPS systeem van BMW. Hiervoor zou blijkbaar door BMW alles al voorzien worden op het dashbord (op de plaats van de geïntegreerde GPS) zodat er geen kabel en bevestigingsvoetje nodig is.

Heeft iemand een idee van hoe dit er uitziet of er eventueel foto's van?

Thx!

Da's een Garmin of zoiets, een collega bij m'n vorige werkgever had dit. Trekt eigenlijk op niet veel, als je kan, neem dan de OEM versie
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Het zou blijkbaar op deze manier zijn...
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Heb hier vorig jaar ook eens achter gezocht om een betaalbare GPS in m'n '1 te steken. Ik ben dan ook uitgekomen bij de BMW Portable Navigation System Plus/Pro. De bevestiging toen liet me eerlijk gezegd de wensen over. De plaats vond ik niet echt ideaal zo langs uw instrumentenpaneel. En daarbij kwam dat de dealer het nog maar twee keer had nageplaatst, en dit niet zo'n succes was. De beloofde handsfree had nogal te maken met wat problemen meen ik mij te herinneren. De betreffende toestellen waren trouwens verouderde Garmins. Voor minder geld kon je een recentere Garmin halen (zonder specifieke houder).

Bij het opzoeken van bovenstaande afbeelding kwam ik ook de nieuwe versie tegen van het BMW Portable Navigation System zoals jij laat zien. Dit is wel een nettere oplossing als voorheen.

Mijn keuze is uiteindelijk gegaan naar een Brodit-houder (modelspecifiek) icm. een Garmin Nüvi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beverkeizer Bekijk Berichten
          Het zou blijkbaar op deze manier zijn...
          Yep, zo ziet het er inderdaad uit. Mijn teamcoach op het werk heeft ook een 1 reeks met zo'n navi erin.

Comment

Working...
          X