Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoradio Golf V

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten
    Geïnformeerd bij enkele VW-garage's. Gemiddelde prijs voor een RCD300 bedraagt 750 euro, exclusief plaartsing, exclusief BTW.

Nadat ik mij wat geïnformeerd heb vind ik eentje kopen via Ebay (duitsland) nogal gevaarlijk. Vooral voor eventuele problemen met codes edm. Iemand alternatieven? Misschien hier op 't forum wel iemand die verkoopt?
    Zenec maakt betaalbare 'kopies', ik heb er nu 1 in mijn skoda. Past volledig bij het interieur en is best ok!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
      Ik heb een rcd-500 kunnen kopen voor 80 euro. Met code erbij.

Ben vandaag naar de VW-garage geweest achter 4 torx-schroeven kostprijs: 60 cent
      Vrijdagavond of dees weekend de radio monteren. Kabel is ook al binnengekomen voor de connectie te maken.

Waar heb jij die dan gevonden?
      750 euro vind ik echt wel teveel voor een basis-autoradio, wat de RCD300 tenslotte ook maar is. Ik hoef zelfs geen navi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn Bekijk Berichten
        Zenec maakt betaalbare 'kopies', ik heb er nu 1 in mijn skoda. Past volledig bij het interieur en is best ok!
        ook voor gewone radio's zonder navi?

Comment

Ja hoor, zenec heeft modellen die geen navi hebben maar wel uitbreidbaar mbv een navibox voor als je bv later wel navi wil.

Ik heb mijn radio bij acr lommel besteld, 3 dagen later is ie per post afgezet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door svbt Bekijk Berichten

Waar heb jij die dan gevonden?
            750 euro vind ik echt wel teveel voor een basis-autoradio, wat de RCD300 tenslotte ook maar is. Ik hoef zelfs geen navi.
            Toevallig rondgekeken op ebay. Was te bieden, is wel een occasie radio. Had geluk dat er niet veel bieders waren.
            Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
            2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
            2014 Golf 7 R ---> Verkocht
            2008 BMW E91 335i --> Verkocht
            2015 Golf 7 GTD

Comment

Momenteel is deze geïnstalleerd. Was echt gemakkelijk. Mijn vriend zoekt er nu ook ene, maar het moet een nieuwe zijn. Iemand een adres of tip waar ik deze goedkoop kan vinden.
              Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
              2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
              2014 Golf 7 R ---> Verkocht
              2008 BMW E91 335i --> Verkocht
              2015 Golf 7 GTD

Comment

Working...
              X