Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verlaging en het GOCA-attest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verlaging en het GOCA-attest

Vandaag ga ik voor de eerste keer naar de keuring met mijn verlaagde veren (-30mm). Ik heb een TUV-attest en al, dus ik dacht goed te zitten. Niettes dus.

Blijkbaar moet ik een montageattest hebben van de garage, naar een uitgebreider keuringscentrum (in Dendermonde in mijn geval) voor speciaal te laten keuren en blablabla. De vriendelijke mens van de keuring wist me te zeggen dat alles op de GOCA-site te vinden was.

Dus ik naar www.goca.be. Blijkt dat ik een login moet ingeven en eender welke link naar die site, moet ik die login dus ingeven en kan ik dus niks opzoeken.

Kan iemand mij wat informatie geven of zeggen hoe ik toch op die goca-site geraak?
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

je moet hebben voor uw verlagingsveren:
    -goca attest(geen tuv)
    -montage attest
    -geometriekeuring ondergaan(ongeval keuring)
    -terug naar de gewone keuring

belgië
    2015 BMW S1000R
    2010 Renault Clio RS Cup
    1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

ok. ik geraak terug op de goca site, even daar kijken wie/hoe/waar... bedankt al
      2015 BMW F11 520dA

Comment

validatieverslag moet er blijkbaar ook nog bij
        2015 BMW F11 520dA

Comment

en hoe zit het met verlaging af-fabriek?
          Ik ga er van uit dat dat allemaal niet nodig is, maar wat als ze op de keuring ineens beweren dat het niet af-fabriek is?

2015 Volvo V60 D2 aut.
          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

ik wou dat ik het je kon kopiëren van de site, maar er komt wéér zo'n loginbox op

is in ieder geval geen probleem, moet je gewoon je aankoopfactuur meebrengen of zoiets...
            2015 BMW F11 520dA

Comment

Heb je zwarte of gekleurde veren? Hebben ze de verlaging gezien, of heb je dat TUV-attest direct afgegeven?

Comment

koni's, dus felblauw spijtig genoeg. TUV-attest heb ik pas laten zien na dat ze zeiden dat er een probleem was.
                2015 BMW F11 520dA

Comment

Ik ben indertijd geweest voor gewone keuring.
                  Toen zagen ze andere veren, en moest ik zogezegd ook naar speciaal keuringsstation voor tuningkeuring. Toen ik zei dat ik de nodige papieren had (montageattest) hebben ze gewoon gekeurd.

Comment

leve zwarte veren, hebben ze bij mij nog nooits iet van gezegd

Comment

dus de truk is om ze eerst zwart te spuiten alvorens te monteren?

Comment

zwart spuiten, en zo origineel mogelijke wielen , als je niet overdrijft met de verlaging valt dat nooit op. Meestal toch

Heb nog een Seat Ibiza geweten die met -6 en -8 gekeurd is enkel de veren zwart te spuiten. Het jaar erop hadden ze wel iets door toen plots iemand zag dat de banden achteraan volledig in de wielkasten zaten... je moet soms geluk hebben, maar met blauwe toekomen is erom vragen als je niet alle papieren op orde hebt.

Comment

Working...
                        X