Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eerst is het wat vreemd als je de folie plakt. op de achterkant plakt er een papier dat je er van trekt. dan breng je het aan met zo weinig mogelijk bubbels en strepen.
eens je dan met de haardroger er op zit, zie je dat de folie énorm werkbaar is, ik wist direct dat dit in orde zou komen
veel geduld is de sleutel!
enige nadeel: dat je ziet waar er serieus aan getrokken is.
misschien betert dat gaandeweg met ervaring maar als korte termijn oplossing is het geen probleem. morgen nog eens zoeken hoe ik de boordjes netjes afwerk, ik heb schrik dat ze loskomen. en dan is het gaan met die banaan
dit ga ik hier eens doorspelen aan nen maat die met nen R1 op circuit gaat. die heeft nu witte racekuipen maar wou er eens wat mee doen. zoiets is no goedkoop en als het mislukt dan is dat zo erg nog niet op een circuit moto.
onderkuip achteraan lukt niet en is nu gewoon afgetaped tot ik een oplossing vind.
alle luchthappers ga ik omzeilen met johnnytuning kiekengaas, matzwart gespoten. dat zal niet teveel opvallen. dat wordt een preciesiewerkje maar dat zou de problemen moeten oplossen
voor de bouten door de wrap plaats ik via de gaten achteraan tape op de folie. net zoals een ballon, plak er een stukje plakband op: kun je hem niet doen knallen met een naald.
ik verschiet daar niet van. Ook al navraag gedaan om mijn gekuipte bandit te doen en de meeste pro-wrappers kunnen niet garanderen dat er nergens naden gemaakt moeten worden. spuiten is bij moto´s nog steeds het beste vrees ik
Bump: iemand al ervaring met het zelf wrappen van een volledige auto? Zijn er ondertussen al adressen waar je goede prijs/kwaliteit vinyl kan kopen. Wat met het onderhoud en de levensduur van zo'n gewrapte auto?
Bump: iemand al ervaring met het zelf wrappen van een volledige auto? Zijn er ondertussen al adressen waar je goede prijs/kwaliteit vinyl kan kopen. Wat met het onderhoud en de levensduur van zo'n gewrapte auto?
Hey ,
wij hebben ervaring in het wrappen van auto's/moto's.
Wij komen ook aan de goedkoopste prijzen,
en alle kleuren tot looks ! (van mat zwart to blinkend zwart,van carbon look tot leden bruin look)
Alles kunnen wij aan komen en doen we !
Voor eventuele vragen kan je me altijd eens bellen na 18.00 uur op het nummer 0477432666,
ofwel (het makkelijkst) een mailtje sturen naar sporting_jonathan@hotmail.com.
Om een normale auto zal de prijs rond de 1250 € liggen,
een kleine dan wat minder,een grote dan wat meer
Bump: iemand al ervaring met het zelf wrappen van een volledige auto? Zijn er ondertussen al adressen waar je goede prijs/kwaliteit vinyl kan kopen. Wat met het onderhoud en de levensduur van zo'n gewrapte auto?
Ik heb na mijn accent wrap van Wrap My Ride mij ook wat verdiept in het wrappen. Ik heb nog geen totale auto gedaan, enkel stukken ervan. Onderhoud is zeer simpel, ik kuis die gewoon met eerst de hoge druk reiniger erop & daarna met wat auto zeep erop & terug afspoelen & microfiber erover. Levensduur hangt vooral af van hoe de wrap is gedaan, is alles zeer vlak of zitten er zo van die randen in. Met die randen gaat er natuurlijk water onderkomen & gaat het lossen. De levensduur is iets van 3-4 jaar soms. Als je vinyl wilt kopen, ik heb er zelf nog geen op internet gekocht, maar ik hoor goeds over carbonkopen.nl
wij hebben ervaring in het wrappen van auto's/moto's.
Wij komen ook aan de goedkoopste prijzen,
en alle kleuren tot looks ! (van mat zwart to blinkend zwart,van carbon look tot leden bruin look)
Alles kunnen wij aan komen en doen we !
Voor eventuele vragen kan je me altijd eens bellen na 18.00 uur op het nummer 0477432666,
ofwel (het makkelijkst) een mailtje sturen naar sporting_jonathan@hotmail.com.
Om een normale auto zal de prijs rond de 1250 € liggen,
een kleine dan wat minder,een grote dan wat meer
mvg jonathan en joris !
Ter info, wrappen is compleet passé, niemand doet dat nog, voor stuk goedkoper kan je de wagen schilderen met plasti-dip, dat is een verf die een laagje vormt die je achteraf makkelijk kan verwijderen.
Met wrappen heb je veel hoekjes en kantjes waar je moet snijden enz, met spuiten heb je dat niet en je kan ook alles doen , binnenkant deuren enz.
Professionnals spuiten de plasti-dip in de spuit cabine, maar de handige doe het zelver kan het makkelijk ook thuis doen met spuitbussen of met compressor en de verf kan je ook makkelijk aankopen.
Ook alle graphics, special effects blinkers, parelmoer, chrome, zilver , goud, poederkleuren, mat diamant enz alles is mogelijk zelfs grafiti en paintbrush , hier een klein filmpje :
Vind zo'n plasti dip wel intressant voor op velgen. maar gaat dat wel lang houden?
ik heb hier 4 velgen staan, waren blauw ( verkeerde levering) , zijn nu mat zwart en al veel circuit mee gedaan, lijkt toch perfect te houden, je kan altijd eens komen kijken als je wil
Comment