Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zelf wrappen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

supersize pakje aangekomen!
    binnenkort meer nieuws
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

eerst is het wat vreemd als je de folie plakt. op de achterkant plakt er een papier dat je er van trekt. dan breng je het aan met zo weinig mogelijk bubbels en strepen.
      eens je dan met de haardroger er op zit, zie je dat de folie énorm werkbaar is, ik wist direct dat dit in orde zou komen

veel geduld is de sleutel!

enige nadeel: dat je ziet waar er serieus aan getrokken is.
      misschien betert dat gaandeweg met ervaring maar als korte termijn oplossing is het geen probleem. morgen nog eens zoeken hoe ik de boordjes netjes afwerk, ik heb schrik dat ze loskomen. en dan is het gaan met die banaan

Comment

boordjes zou moeten gaan door ze met de haardroger warm te maken en ze dan aan te drukken met de rakel

Comment

dit ga ik hier eens doorspelen aan nen maat die met nen R1 op circuit gaat. die heeft nu witte racekuipen maar wou er eens wat mee doen. zoiets is no goedkoop en als het mislukt dan is dat zo erg nog niet op een circuit moto.

Comment

mijn luchthappers zijn echt een pain in the ass

Comment

dikke stamp tussen de benen van de lul die mij dit verkocht
              met al de verzakkingen in mijn plastiek is het gewoon NIET mogelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                dikke stamp tussen de benen van de lul die mij dit verkocht
                met al de verzakkingen in mijn plastiek is het gewoon NIET mogelijk
                Totaal niet gelukt?

Comment

pijlkes voor de verzakkingen in de kuip

onderkuip achteraan lukt niet en is nu gewoon afgetaped tot ik een oplossing vind.
                  alle luchthappers ga ik omzeilen met johnnytuning kiekengaas, matzwart gespoten. dat zal niet teveel opvallen. dat wordt een preciesiewerkje maar dat zou de problemen moeten oplossen

voor de bouten door de wrap plaats ik via de gaten achteraan tape op de folie. net zoals een ballon, plak er een stukje plakband op: kun je hem niet doen knallen met een naald.

zo zag de boel er uit voor ik er in moest snijden (bouten, luchthappers). best vet eigenlijk

Comment

ik verschiet daar niet van. Ook al navraag gedaan om mijn gekuipte bandit te doen en de meeste pro-wrappers kunnen niet garanderen dat er nergens naden gemaakt moeten worden. spuiten is bij moto´s nog steeds het beste vrees ik

Comment

Het zag er nochtans al goed uit op die foto!

Portfolio
                      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Bump: iemand al ervaring met het zelf wrappen van een volledige auto? Zijn er ondertussen al adressen waar je goede prijs/kwaliteit vinyl kan kopen. Wat met het onderhoud en de levensduur van zo'n gewrapte auto?

Comment

wrappen

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          Bump: iemand al ervaring met het zelf wrappen van een volledige auto? Zijn er ondertussen al adressen waar je goede prijs/kwaliteit vinyl kan kopen. Wat met het onderhoud en de levensduur van zo'n gewrapte auto?

Hey ,

wij hebben ervaring in het wrappen van auto's/moto's.
                          Wij komen ook aan de goedkoopste prijzen,
                          en alle kleuren tot looks ! (van mat zwart to blinkend zwart,van carbon look tot leden bruin look)

Alles kunnen wij aan komen en doen we !

Voor eventuele vragen kan je me altijd eens bellen na 18.00 uur op het nummer 0477432666,
                          ofwel (het makkelijkst) een mailtje sturen naar sporting_jonathan@hotmail.com.

Om een normale auto zal de prijs rond de 1250 € liggen,
                          een kleine dan wat minder,een grote dan wat meer

mvg jonathan en joris !

Comment

bol eens af met je reclame

Comment

Inderdaad. Het gaat hier over het ZELF wrappen en niet laten wrappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Ik heb na mijn accent wrap van Wrap My Ride mij ook wat verdiept in het wrappen. Ik heb nog geen totale auto gedaan, enkel stukken ervan. Onderhoud is zeer simpel, ik kuis die gewoon met eerst de hoge druk reiniger erop & daarna met wat auto zeep erop & terug afspoelen & microfiber erover. Levensduur hangt vooral af van hoe de wrap is gedaan, is alles zeer vlak of zitten er zo van die randen in. Met die randen gaat er natuurlijk water onderkomen & gaat het lossen. De levensduur is iets van 3-4 jaar soms. Als je vinyl wilt kopen, ik heb er zelf nog geen op internet gekocht, maar ik hoor goeds over carbonkopen.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jonathan vranken Bekijk Berichten
                                  Hey ,

wij hebben ervaring in het wrappen van auto's/moto's.
                                  Wij komen ook aan de goedkoopste prijzen,
                                  en alle kleuren tot looks ! (van mat zwart to blinkend zwart,van carbon look tot leden bruin look)

Alles kunnen wij aan komen en doen we !

Voor eventuele vragen kan je me altijd eens bellen na 18.00 uur op het nummer 0477432666,
                                  ofwel (het makkelijkst) een mailtje sturen naar sporting_jonathan@hotmail.com.

Om een normale auto zal de prijs rond de 1250 € liggen,
                                  een kleine dan wat minder,een grote dan wat meer

mvg jonathan en joris !
                                  Ter info, wrappen is compleet passé, niemand doet dat nog, voor stuk goedkoper kan je de wagen schilderen met plasti-dip, dat is een verf die een laagje vormt die je achteraf makkelijk kan verwijderen.

Met wrappen heb je veel hoekjes en kantjes waar je moet snijden enz, met spuiten heb je dat niet en je kan ook alles doen , binnenkant deuren enz.

Professionnals spuiten de plasti-dip in de spuit cabine, maar de handige doe het zelver kan het makkelijk ook thuis doen met spuitbussen of met compressor en de verf kan je ook makkelijk aankopen.

Ook alle graphics, special effects blinkers, parelmoer, chrome, zilver , goud, poederkleuren, mat diamant enz alles is mogelijk zelfs grafiti en paintbrush , hier een klein filmpje :

Comment

Last edited by ; 02/08/2012, 11:32.

Comment

Bruno, weet je waar je dat kan kopen?

Comment

Vind zo'n plasti dip wel intressant voor op velgen. maar gaat dat wel lang houden?
                                        BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Vind zo'n plasti dip wel intressant voor op velgen. maar gaat dat wel lang houden?
                                          ik heb hier 4 velgen staan, waren blauw ( verkeerde levering) , zijn nu mat zwart en al veel circuit mee gedaan, lijkt toch perfect te houden, je kan altijd eens komen kijken als je wil

Comment

Working...
                                          X